![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor de leuke reactie, Sjors! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag is de Golf dus uitgelijnd. De Golf hebben we nog niet op kunnen halen, dat gaat maandag dus gebeuren. Geen probleem, want de Golf staat netjes binnen, dus er kan niets mee gebeuren!
![]() Speciaal voor het uitlijnen zijn de BBS'en er onderuit gehaald, en gewisseld voor stalen velgen, om te voorkomen dat de randen beschadigd zouden worden, zeer veel dank hiervoor uiteraard! En zoals gewoonlijk heb ik weer wat foto's gekregen via de mail, zoals altijd als er aan de Golf gewerkt wordt!: ![]() ![]() ![]() En nog een foto van hoe de Golf er komend weekend bij staat: ![]() Oeh, wat is ze laag, valt op deze foto best goed op! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
EN VERKOCHT,ZOU UT DAN TOCH WATANDERS!!haha ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Verkocht voor € 25.000, ha ha! ![]() Nee, deze gaat niet meer weg hoor!! Neverrrrrrrrrrr... ![]()
|
|||
|
|||
![]() even aangemeld, om te zeggen dat je een hele dikke strakke golf heb! RESPECT
|
|
|||
|
|||
![]() Haha! Super Jacco!! Hartstikke bedankt voor je toffe compliment, alweer!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien wel een van de mooiste van Nederland.
Alleen jammer van dat idiote lager leggen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() RichardVW :
Bedankt man, dat is echt wel een groot compliment!!! ![]() De verlaging maakt de auto dan weer juist nog sportiever, eindelijk de wielkasten wat beter gevuld, hij is dan wel een heel stuk gezakt, maar het is geen extreme buikschuiver geworden, verder zal de Golf ook niet zakken, dit is een ideale hoogte! ![]() Yusuf : Thanks man!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stond je samen met je auto in Autoweek???
|
|||
|
|||
![]() Klopt ja, stond ik inderdaad in, aantal weken terug!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Respect! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt man! Dat hoor ik graag.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi sportief...
|
|||
|
|||
![]() Super auto! Ziet er echt netjes uit..
Jongens heel veel respect voor de hulp die jullie aan hem aanbieden! Super dat het nog steeds kan in de huidige wereld! En die auto, nooit meer weg doen! Veel te mooi geworden ![]() Mvg justin
|
|||
|
|||
![]() Bedankt jongens!!
![]() Nee, zonder mijn vrienden hadden een aantal dingen veel ingewikkelder / duurder geworden, ik ben de mensen dan ook enorm dankbaar dat ze me zo helpen! ![]() En wegdoen zal ik 'r zeker niet doen, ik blijf gewoon bezig aan de Golf, spoedig de windgeleiders, en verder ben ik weer wat plannen aan 't bedenken. Ik wil er zoiezo nog luxe kentekenplaten op hebben! Mensen, ik zit te denken aan spatbordranden, dat maakt de Golf nog 'iets' breder en mooier, denk ik. Maar mijn spatborden zien er nog goed uit, dus ik weet niet of ik dat nou wel moet doen, of juist niet! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik raad het je af om wielkastranden te monteren. Zonde als je randen nog zo mooi zijn.
Verder een super dikke golf, mijn complimenten! RESPECT |
|
|||
|
|||
![]() Ja precies, dat is ook de reden wel dat ik twijfel, vanwege die nog zo mooie wielkasten.
![]() Bedankt voor je zeer toffe reactie!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=lowrider23]Ja precies, dat is ook de reden wel dat ik twijfel, vanwege die nog zo mooie wielkasten.
![]() NIET twijfelen!! ![]() ![]() ik kom ze er persoonlijk vanaf rukken hoor ![]() keep up the good work ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan lijkt het me beter om maar af te zien van de randen! Ik had al meer verhalen gehoord dat het vanwege vocht makkelijk gaat roesten onder die randen! ![]()