![]() |
|
|||
|
|||
![]() op een afstand ziet hij er goed uit, neem aan dat je van dichtbij NIET hoeft te schrikken lijkt mij!
![]() Ben benieuwd dan naar foto's overdag! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou,zo supershowroomstrak is ie ook weer niet hoor ![]() maar dat had ik ook niet verwacht....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maak daar maar XS van ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wederom goed bezig geweest gerben
![]() ziet er weer lekker fris uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zit bij de organisatie van de dubinn en ik krijg mijn banden de 29ste, en moet voor die tijd nog een blok klaar maken en inbouwen en de auto apk keuren, wat dus niet met de nieuwe banden gaat lukken dus ik moet ook nog een setje wielen wisselen... life's a bitch... gewoon doorwerken en dan redden we het wel toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben blij dat jij het zegt met je 1.65 ![]() heb u net even naar buiten gerold,helaas valt het me toch erg tegen,vooral omdat het strakmaakwerk wel erg mooi is gelukt.er zijn wat plekken niet goed gedekt en stukken die er veel te dik inzitten,waardoor ie op de ene plek vol in de kleur zit en op andere plekken doorschijnend.ook nog wat kleine plekjes gezien die niet zo mooi strak zijn en plekken die ik niet goed ontvet/schoongemaakt heb.maar ik mag um nog wel een keer spuiten van de grote baas,heb nog verf zat dus maandag gaat deze jongen weer schuren ![]() thanx voor de support,komt best goed ![]() mocht ik dubinn niet halen,too bad,ik heb m'n best gedaan...
|
||||
|
||||
![]() ik 1.65 echt nie doe der ff een dikke 10cm bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig dat het nog een keer mag. Rood is ook een klotenkleur qua dekking!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt,maar heb nou iig een goede ondergrond ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag de audi weer helemaal geschuurd en nog een keer gedaan.
heb de verf iets meer verdund en een heel dun laagje erover gezet. morgen weet ik meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd of het nou wel goed komt met de kleur, wel jammer dat het de eerste keer niet is gelukt
|
||||
|
||||
![]() ik heb het vandaaag even goed bekeken,mij hoor je niet klagen
![]() ziet er goed uit,vind ik zelf,orgen hoop ik verder te gaan met afbouwen.
|
|||
|
|||
![]() ga je zondag dan toch redden|???
|
|
||||
|
||||
![]() hangt erom,ik heb 2 banden al binnen,die heb ik gelijk eromheen gelegd en gebalanceerd,wanneer de andere 2 komen is nog een verrassing denk ik...
voor de rest is het ruiten erin,audio bekleden,bumpers erop en lichten erin en gaan.
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor, alles zelf gewoon aanpakken. Veel leuker ook, zeker als je het resultaat zelf goed genoeg vind.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ah joh anders kom je toch op kale velgen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha,nee mocht ik de banden niet krijgen kom ik met de polo. heb al wel een mailtje gehad van ze,waarschijnlijk komen je banden de 30e ![]() ![]() @PA;zo is dat ![]()
|
|||
|
|||
![]() mijn banden zijn net vanmorgen geleverd heb ik begrepen, probleem is ik moet werken, heb de banden daarom laten afleveren bij mn ouders, kan ik ze vanavond ophalen. en moet ik ze zaterdag dus nog ff omlepelen, en dan nog diverse items opbouwen op het meeting terein smiddags.
|
|
||||
|
||||
![]() en, banden binnen?