![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maakt mij niet veel uit hoor ik heb er al 1 ![]() dat is trouwens ook die mk1 met haldex eronder ![]() ja bel maar is als je in de buurt ben jo je heb mijn nummer
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha hijs veel te druk met andere dingen man:P. Ik zal em wel ff aansporen:P
|
|||
|
|||
![]() de precision 5857 en de clutche master twin disc koppeling gaan toch niet door er zat een lange levertijd op en dan zal het niet mee de container in kunne
wist nog een garrett 35/40r te liggen dus die is het geworden alleen zat er een uitlaat huis op van een lancer evo ... heb een rvs tial uitlaat huis besteld een .82 ook heb ik een kms md35 op de kop weten te tikken compleet met lambda controller uitlaat tempsensor met display een 400kpa map sensor een 100kpa brandstof druk sensor nu is het dus wachten op mijn andere spullen en dan kan ik eindelijk beginne met bouwen ... ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 20-10-2010 at 23:02. |
|
|||
|
|||
![]() Het word met de dag gekker!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe heb jij die turbo gekocht... had ik ook al naar gekeken.. niet duur ![]()
|
|||
|
|||
![]() en er zat nog een 36mm tial wastegate bij helaas is 36mm te klein voor mij leuk voor iemand met een gt2871r ofzo zijn in iedergeval best aan de prijs en kon nog wat vd prijs af dus idd niet duur
![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() kost die wastegate? 36mm? bedoel je geen 38?
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 27-09-2010 at 10:20. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja kan ook goed 38mm zijn jij weet wat hij nieuw kost doe maar een rieel bod via pb kan je hem gelijk met je injectoren op pikken
|
||||
|
||||
![]() komen er ook nog foto's ????
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja hoor ![]() hier bij weer een update de clutchmaster fx700 is toch door gegaan vanochtend stond mijn broer voor de deur die heeft hem mee genomen voor mij ![]() echt mooi spul en compleet vliegwiel heb ik van steel gekozen ben geen fan van aluminium vliegwiel omdat daar toch een stalen plaat in gebout zit deze nog wel eens los wil komen... dus nu kan ik de krukas/vliegwiel/koppeling/poeli laten balanceren ook heb ik throttle bodies gekocht daar ben ik nu mee bezig om die op de kop temaken heb de cilinder kop eraf gehaald maar tot mijn verbazing heeft een 2.5l een enkele ketting ipv een dubbele ![]() ik snel gekeken in etka bij ttrs ketting die is het zelfde.... ![]() vraag me af hoelang dat goed gaat aan gezien je een dubbele ketting ook al oprekt ![]() mijn tail spullen komen vd week binne de zuigers/drijfstangen en headstuds over 3/4 weken binne ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() He kerel ziet er allemaal goed uit.
Kunnen we straks lekker te sprinten ![]() Suc6 en we horen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
eerst maar is optijd in oosterijk aan proberen tekomen denk ![]() daarna is het volgens mij assen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Holy mongolie, dat is geen kattepis wat je daar aan het inbouwen bent.
![]() Als deze asfalt frees ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hee clutch ei master moet ik de boorbank al onder het stof uithalen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wat denk je zelf zoek maar een mooi plaatsje op waar vijfman kunne staan in oosterhout kunnen we eerst dion laten zien hoe het moet ![]() haal hem vd week eruit dus maak maar plaats ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wirtgen sponserd de bijtels ![]() andere tegen de tijd dat hij af is loop jij al met rolator ![]() nee dat gaat helemaal goed komen ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey corne ziet er weer gelikt uit! maar heb je een geldboom in je tuin? anders kom ik ff een keer een stekkie ophalen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() fuck,gave koppeling
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat 'n geluid geven!!
![]() Ge je nu trouwens geblazen met itb's rijden?
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 17-10-2010 at 15:56. |
|
|||
|
|||
![]() Die Rally gaat straks vlammen als de brandweer (alsof die dat nog niet deed
![]() ![]() En wij maar wachten op onze sorbets ![]() |