![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties jongens. Nigel, in onderdelen zal hij niet snel gaan. Emotionele waarde en de waarde van de auto is daarvoor nog te groot vind ik persoonlijk.
![]() Ook even een kleine update. Heb inmiddels de eerste ronde onderdelen gehad. Ben nu voorzien van een goede deur, bumper rooster met sleepoogkapjes, Oude type hemel, bij mij zit nu namelijk een nieuwe type gemonteerd en dat hoort niet, en nog wat klein ander spul. Volgende week of de week er op even ronde 2 doen voor de rest van de onderdelen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo zeg, die is wel flink toegetakeld zeg! Gelukkig dat je zelf niks hebt! En ja dat mensen doorrijden, dat snap je niet. Misschien reed je zo hard dat ze je lichten al niet eens meer zagen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb uit goede bron vernomen dat ze nog even hebben gezwaaid
![]() haha nee alle gekheid op een stokje netjes dennis dat je weer met goede moed alles bij elkaar aan het zoeken bent! en wat nigel zegt vaak hebben mensen er geen zin meer in en gaat die in onderdelen weg! keep up the good work en komt helemaal goed met deze schitterende corrado ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, goede humor jongen! Zal me allemaal een worst wezen wat die twee bestuurders nog gedaan hebben. Al hebben ze er nog een pilsje op gedronken. Ik krijg het er niet warm van.
Maar ik ben wel eens benieuwd waarom mijn Corrado je blik op Corrado's veranderd heeft. Die opmerking van je maakt me nieuwsgierig. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Omdat in mijn jeugd er veel jongeren met corrado's reden, die er allemaal tjoening uitzagen met auto-style parts enzovoort, en dan als een idioot die dingen aftrapten!
en die blik blijf je dan houden van corrado rijders en dan zie je zoon strakke corrado's als die van jou en nigel waar heel veel liefde inzit en dan veranderd dat mijn kijk erop wel!
|
||||
|
||||
![]() Oke dan, begrijp het! Maar die garde auto style Corrado's verdwijnt langzaam aan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig wel! mooie spul blijft over, goed te zien dat je fanatiek spulle aan het verzamelen ben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() gelukkig wel dennis
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Kenny ![]() De Corrado heeft inderdaad altijd het petjesimago op zich gehad sinds ze enigszins betaalbaar werden.... Langzamerhand verdwijnt dat gelukkig en krijg je regelmatig waardering van mensen op straat dat je een nette corrado hebt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt Nigel, met de Corrado werd ik regelmatig aangesproken door wild vreemde die mij een compliment wilde geven. Al struikelde een enkeling nog wel eens over de verlaging. Haha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt mij erg bekend voor Dennis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat geval van de verlaging zeker het meeste. Haha
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes hoe je hem weer gaat opbouwen. Top!
En elke vreemdeling struikelt over een verlaging. Dat is bij jouw Corrado zo en ook bij m'n mk1 Golf. Dat is -denk ik- gewoon een kwestie van smaak.
|
||||
|
||||
![]() Thanks Kwaroks!
Eergister nog wat onderdelen opgehaald. Nu ook het donor stuk voor de deuk in de dorpel. Nog netjes en helemaal hard dus moet goed komen! Verder ook een net tapijt mee genomen, in die van mij zitten een paar brand gaten van de vorige eigenaar. En verder nog wat klein spul. Hopelijk aankomende week de Corrado naar binnen zetten om met het demonteren te beginnen en dan de resterende onderdelen halen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de Corrado weg gebracht naar de stalling samen met de baas. Een dezer dagen dus beginnen met de demontage!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() sterkte ermee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Suc6 met opbouwen / herstellen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel jongens!
![]() Vanavond al even aan de slag gegaan aan de Corrado. Voorbumper gedemonteerd. Schade hier achter valt mee. Enkel de draagbalk van de radiateur is wat verbogen dus die moet ook vervangen worden. Morgen verder en dan het voorfront er af en hopelijk ook alvast de deuren en wat ander spul. ![]() ![]() Sorry voor de matige telefoon kwaliteit pic. Neem morgen mijn foto toestel mee.
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Dennis!
Is dat nu wat vliegroest bij de A-stijl (onder het voorscherm) of vertekend de foto?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Dat is geen vertekend beeld T.C.Z.L!
Goed opgemerkt. We kwamen er gisteren achter bij demontage. Het is niet de A-stijl die rot, maar het stuk plaatwerk dat vanuit de A-stijl naar de neus loopt dat wat vliegroest vertoont. Dennis is er gelukkig net optijd bij. Van het weekend even zandstralen en goed in de menie zetten voordat het erger wordt.
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 25-10-2012 at 23:01. |