![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb jou dan rond half 3 zien rijden in Burgum, ik kwam bij de Esso vandaan met mijn T4tje.
|
||||
|
||||
![]() Weet niet of het iemand van hier is:
Rond half 4 reed ik langs een Polo 2 steilheck in harderwijk tegen over de kwikfit/vw dealer. Primer grijs, roest motorkapje, geblokt dakje, en verlaagd? |
|
||||
|
||||
![]() gisteren in Venlo op school (Hagerhofweg)
een Oranje Golf II 4deurs, met wit staal. nette bak! en een Blauwe Golf I GTI, met dikke wielen (BCW Steffan 14'' 8J ofzo?), zeer nette bak! vandaag in Best (innovam) een blauwe Golf II Country, gaaf ding! en daar straks op de terug weg, van veghel tot de rotonde tussen Gemert & Beek & Donk een blauwe Golf I Cabrio. Was volgens mij ook wel een net karretje!
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 17-09-2010 at 17:33. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit je op de hagerhofweg op school? Ik namelijk ook. Maar geen van beide auto's zijn van mij. |
|
||||
|
||||
![]() daar zit ik 1x per week ja.
donderdag van 13 tot +- 20uur heb die van jou er ook al wel eens zien staan, poosje geleden! kwam voorheen altijd met een gele B-manta, en tegenwoordig met m'n daily, een menie-grijze golf II met verroeste motorkap..
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 17-09-2010 at 17:23. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja in venlo denk ik niet dat het de mijne was, Zit er pas 2 weken. Zat eigenlijk in Roermond maar is het laatste jaar ineens verplaatst. En mijne is nu in resto dus de afgelopen 2 weken helemaal niet rijdend geweest. Maar hopenlijk heb ik binnekort een daily en kan ik daar af en toe mee komen. Ben jij met de auto daar? zoja welke? Dan kan ik er eens op gaan letten of ik hem zie staan. |
|
||||
|
||||
![]() lees mijn vorige post nog maar eens door,
ben daar elke donderdag met een menie-grijze golf II, met verroeste motorkap & gele koplampjes ![]() maar goed, wel gek dan, zou zweren dat daar wel eens precies zo'n einser staat als dat jij hebt! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat was toeval Jurgen ![]() zag het niet . pas toen je de bril af zette ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net in Beetsterzwaag: Een paarse polo, embleemloze grill.
Leuk ding! Iemand van hier misschien?
|
||||
|
||||
![]() Lady Jetta gister middag gespot liggend in een rode Subaru impreza WRX. Ergens in Harkema op een rustig industrieterein. Wij reden langs in die 535
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond rond 19:30h in Drachten op de rondweg bij de Haven laatste rotonde groen/wit T2 bus.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gino op de Rolduckerweg in Simpelveld rond 16.00 uur, stak mijn hand nog op maar je zag t waarschijnlijk niet.
![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren een matzwarte a4/a6 ( (r)s6/4?) avant (oude type) in Sittard op de Rijksweg Noord.
|
||||
|
||||
![]() Andre in Leeuwarden in de einzer! Terugreis van Assen zeker, wij waren onderweg naar huis na de 11-stedentocht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch wel je was nogal druk bezig ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb bekirvr6 in zijn vr6je in het centrum van Tilburg gespot.
|
||||
|
||||
![]() Zonet iets over 14'en in Lekkum: een blauwe, zwaar verlaagde Jetta 1. Staken beide de hand op
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar niet met de dingen die jij forumuleert ![]() Reden langs??? Ahum...........