![]() |
|
||||
|
||||
![]() das in mijn ogen geen reden om hem om te laten keuren
dat gevoel als je schuldig bent zal niet veranderen of hij op kenteken staat of niet ik wil hem eerst perfect hebben voor ik er eventueel mee naar de rdw ga en dan wil ik ook geen 160 pk op kenteken hebben maar het daadwerkelijke vermogen dat de motor levert en dan wordt het een heel ander verhaal. met ongelukken ben ik wel bekend er komt gewoon veel meer bij kijken ik doe alles op zen tijd hier 1 van de ongelukken waar mee ik bekend ben ![]() begrijp me niet verkeerd het is natuurlijk altijd beter om hem op kenteken te zetten alleen ik wil het wel goed want hem voor 50 euro laten keuren met 160 pk jah dan krijg je nog steeds het zelfde gezeik met een ongeluk omdat je over de 40% vermogens toename gaat Last edited by 1800 16v kr : 14-01-2013 at 21:42. |
|
|||
|
|||
![]() het is namelijk zo als jij hem netjes laat keuren zo gauw je de auto klaar hebt kun je met een gerust hard rond rijden en als (ik zeg als) je een ongeluk krijgt of veroorzaakt kijken ze niet na die 40% meer vermogen want het staat dan op papier en bij de rdw geregistreerd.
|
|
||||
|
||||
![]() omkeuren is niet alleen van belang voor als je een ongeluk krijgt hoor.Als jij aangehouden word bij een grote controle en ze gaan kijken naar de motor,dan heb je kans dat ze je kenteken innemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah idd daar zit je ook mee en die controles zijn er steeds vaker eerst maar is netjes opbouwen en dan maar is verder kijken |
|
|||
|
|||
![]() inderdaad andre eerst maar eens rijden hebben, en ruud heeft zekers gelijk ze nemen je papieren zonder pardon in. alleen is de kans dat je bij ons in zo grote controle komt veel kleiner als in het westen. hier rijd politie nog op varken hahaha.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad maar het blijft wel link. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() zoiets ruud ![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd eerst maar een een vonk zien te krijgen
dan maar eens verder zien en ik ga van 111.52pk naar 160.48 pk dus dat valt nog wel mee met 40% vermogens toename zit ik op 156.128 pk zit hij er 4pk boven met beetje slijtage zal die zon 150 pk leveren zullen ze vast niet heel moeilijk over doen ook niet bij rdw maar alles op zen rijd |
|
||||
|
||||
![]() ze kijken niet alleen naar die 40% hoor ! je mag uberhaupt geen motorwissel doen.Je mag in werkelijkheid nog niet eens een set andere velgen monteren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het is gewijzigd tegenwoordig mag je nog maar 20 % in vermogens toenemen.
even de tekst van de rdw site "RDW-keuring na monteren andere motor of wijziging van de motor ,, - de motorcode of het motortype - het aantal cilinders - de cilinderinhoud - de brandstofsoort. Hieronder valt ook wijziging naar elektrische aandrijving - het vermogen van overige voertuigen, als dit meer dan 20% afwijkt van de in het kentekenregister geregistreerde oorspronkelijke waarde. " Verder mooi project. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jah klopt van de 20 % wist ik dan niet
maar ach komt wel goed ik maak de auto zelf keur hem ook zelf dan direct maar even door naar de rdw met afgevoerd blok zodat het uitlaat geluid iets minder is en dan moet goed komen |
|
||||
|
||||
![]() maar eens een begin gemaakt aan de kabelboom
het ene gedeelte van de boom kan op de motor gebouwd worden nu de aansluiting via de 2h kabelboom naar de g60 ecu kabelboom nog uitpluizen dat wordt nog wat gelukkig ga ik daar hulp bij krijgen |
|
||||
|
||||
![]() het schiet mooi op met de cabrio
ik doe alles rustig en goed de cabrio is alleen in veel slechtere staat als dan ik dacht remmerij achter was omgebouwd naar gti remmerij van een mk2 dit zat verkeerd om dus de linker klauw rechts en anders om de schijven waren compleet verroest de lagers waren niet best meer de ankelplaten stof kappen hoe je ze wilt noemen waren kats verrot nu is alles nieuw ebc green stuff remblokken skf lagers brembo schijven gereviceerde klauwen goodridge remslangen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() afgelopen week de kabelboom omgesoldeerd en geplaatst
brandstof pomp +opvoerpomp en filter geplaatst nieuwe brandstofleidingen en toen was het moment daar om hem te starten en het was starten en direct aanslaan nu de boel rustig afbouwen en afwerken heb gister 2x 25mm2 +kabel naar de kofferbak getrokken 1tje rechtsteeks van de accu naar de start motor en 1tje die het orginele + punt vervangt nu nog bezig met de massa punten achter komt een nieuw massa punt op de carroserie gelast met 2x m12 bouten en bij de motor 1x25mm2 kabel vanaf de startmotor naar de carroserie en 1x25mm2 van de motor naar de carrosie dan moet het in mijn ogen wel goed zijn al met al begint het mooi op te schieten ben nou bezig met de kofferbak ruimte dubbele bodem zit erin morgen de steunen voor de versterker erin maken dan nog 1 25mm2 massa trekken van de accu naar de carosserie 1tje ligt er al in dan de versterker voor zien van 2x 25mm2 draad en dan kijken of er 2x 10 inch pioneer in komt of dat ik 2x 12inch audiosysteem aan ga schaffen |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk andre!!!
|
||||
|
||||
![]() thanks stefan
binnenkort kan hij de garage box uit en gaat hij naar een grotere ruimte met brug dus dan gaat het eindelijk opschieten en is hij hopelijk zo klaar zodat hij kan knallen kheb een mooi groot k&n filter besteld de bbsen liggen weer opnieuw verdicht klaar bij stroeve motor sport chrome tankdop , chrome ruitenwisserarmen en de stylen van het raam moet ik nog bestellen of laten maken dan is de buiten kant klaar dan de golf nog 1x helemaal checken alles fixen wat me nog niet aan staat dan het gespoten spatscherm plaatsen en hem na 2 jaar eens wassen en naar de poetser brengen dan ergens in mei er een apktje op knallen en dan kan hij de straat op en niet te vergeten de jd op maat gechipte ecu terug plaatsen dat zal de motor fijn vinden want met de g force ecu loopt hij toch een stuk minder agressief |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |