![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik 200 voor een kaal blok dat rijp was voor het oud ijzer.
Kop was ongeveer het enige goede aan mijn blok. Ik wil hem je nu wel opsturen voor niks, kijk je even of je het wat vindt. Als het niks is stuur je hem maar weer terug. Als je hem wel goed vindt, vraagprijs is ondertussen gezakt naar 40. ![]() Is wel in goede staat, nergens scheuren of wat dan ook. Is alleen wat aan de vieze kant.
|
||||
|
||||
![]() als de kleppen netjes op en neer gaan, geen troep achterlaat. de nokkenassen prima op tijd blijven. zou het in mijn ogen wel tijdelijk kunnen.
|
||||
|
||||
![]() oke. ja ik zou het dan wel als ik weer genoeg geld heb weer lekker fris maken inderdaad! dus is hooguit voor n maandje of misschien 2 maanden..
@wouter, ik stuur je wel even een pm ![]()
|
||||
|
||||
![]() owh, Wouter, ik zag net de kop van je staan, tussen het onderdelen te koop topic.
maar er zitten dus niks geen kleppen e.d. meer in? dan kan ik er helaas niet veel mee. tog bedankt! de buitenkant van mijn kop, is nog wel in orde, alleen de kleppen e.d niet volgens het revisie bedrijf,.
|
||||
|
||||
![]() Kleppen etc. zitten er nog wel in, alleen geen nokkenassen meer. Foto's ontvangen?
|
||||
|
||||
![]() ja klopt, ik zag het. mijn reactie was te vroeg :P. ik zal er even over nadenken.
kan namelijk nu ook een halfproject overnemen waarvan de motor nog goed moet zijn, dus moet even kijken en nadenken over wat het slimste is...
|
||||
|
||||
![]() ff updatje. motor laten reviseren gaat hem op dit moment niet worden.de zuigers van het blokje waren niet meer rond maar ovaal. dus zou opgeboord moeten worden plus overmaat zuigers erin. daarbij wilde hun mn kop dan ook meteen reviseren, waarna ik zo'n 1500 euro kwijt zou zijn.heb nu dan tog een andere motor gekocht. compressie op alle 4 de cilinders zo'n 7,5 bar
![]() mvg