![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wist niet eens dat jij een momentsleutel had Rutger haha.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar doe dit maar eens bij een velg waarvan het naafgat flink verschilt met je naaf (70mm op 57.1 naaf bijvoorbeeld) Dan krijg je m echt niet meer goed gecentreerd zonder die ringen. Je eigen tekst hierboven Kever heeft een enorm afwijkend gat maar gaat toch goed Chevrolet Nova heeft bijv ook een afwijkend gat, gaat ook gewoon goed Kan meer voorbeelden aanhalen maar hier ging het om, geen echte ervaring maar internet gelul, gewoon echt sleutelen, echte auto's in handen hebben gehad en dan onderbouwde conclusies hebben. Dom gelul dus Last edited by jellehier : 29-10-2012 at 13:49. |
|
|||
|
|||
![]() Snap de hele ophef niet, 25 euro incl verzenden en binnen 2 dagen binnen...
Waarom zou je het dan in godsnaam zonder doen ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jongen, leef gezellig verder in je fantasiewereldje ![]() ![]() Mijn opmerking is berust op een feit. Perfect krijg je het nooit. Ringen helpen dat probleem minder groot te maken. Wat betreft kevervelgen: kromme vergelijking. Ander systeem. @jurrejan: zolang als ik een auto heb, heb ik al een momentsleutel.
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 29-10-2012 at 14:07. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoals eerder beschreven, had ik t gelijk die avond willen doen,aangezien zomerbanden van een pixo 3x niks zijn, en ik zit midden in een verhuizing zit, heb ik geen zin om dingen 3x over te doen. maar het probleem is opgelost, heb de winterbanden op de zomervelgen laten gooien. de rest van de discussie staat los van mijn vraag.
Last edited by golfje_295.000 : 29-10-2012 at 14:17. |
|
|||
|
|||
![]() Wat betreft kevervelgen: kromme vergelijking. Ander systeem.
??????? Waar ander systeem 4 bouten waarmee het wiel vast zit |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi dat het probleem is opgelost ![]()