![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag ben ik begonnen aan de achterkant al te verlagen. Morgen doe ik de voorkant. Ik heb ook dakdragers gekocht. Komen als het goed is volgende week aan.
Foto van de verlagingveren: (heb ze nog in de roestwerende verf gezet, setje kostte btw 20euro :p) ![]() Foto van de achterkant die al verlaagd is: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gister de verlaging afgemaakt & geluidsinstallatie ingebouwd, en die gaat goed hard!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag weer wat aan de hand gehad.. Gister wou ik mijn carburator eens schoonmaken want ik had de indruk dat hij wat onregelmatig liep. Dus ik haal dat los, blaas de sproeiers eens door, en laat een beetje carb cleaner in het reservoir lopen. Zet alles terug in elkaar, start de auto weer & vroem. Daarna weer even stil gelegd, de garage wat opgeruimd. Vervolgens wou ik hem terug starten en buiten rijden, halverwege dat ik buiten was valt hij stil, niet meer aan de gang te krijgen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dus weer losgehaald, de lager van de nokkenas losgehaald (waar de draad inzat). Beetje in het stukje moer wat er nog inzat geboord en daarna een inbus sleutel ingeklopt. Kwam er gemakkelijk uit. Toen maar een moer met grote rondel erin gezet. Lekt gelukkig niet, daarna was het getik weg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even een sleutelplaatje van thuis:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat heb je met de orginele schokbrekers gedaan anders heb ik wel intresse
dan bedoel ik de monroe
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog een volledige set monroe schokbrekers liggen, maar deze verkoop ik niet want die zijn te rot. Mijn verlagings veren heb ik op de orginele schokdempers gezet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb even een vraagje heb ook een witte golf, zijn alle witte golfjes standaard dezelfde witte kleur dus ook de kleurcode want normaal hangt er een sticker in de koffer met de kleurcode op maar heb deze dus niet wat is jouw kleurcode? zou me echt verder helpen of is het misschien aplineweiss?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jup, mijn kleur is alpineweis. Kleurcode is P1. Als je naar een goede motip verdeler gaat en je zegt voor een volkswagen met kleurcode P1 dan kun je spuitbussen en lakstiften in die kleur kopen of bestellen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Om een oud topic van mij maar een beetje nieuw leven in te blazen: HIJ IS KLAAR!
Aangezien ik rekening hou met mijn geld is het goed voor mij, ik ben tevreden, ik rijd er graag mee rond. Wat er ondertussen nog aan gedaan is: Eta beta velgen dakrek Ta technix schroefset gepolierd sportuitlaat Nieuwe voorkant gestoken + spatborden Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben benieuwd naar jullie mening! |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er erg fraai uit.
Zou alleen de velgranden polieren of netjes spuiten. Mooie wagen verder!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog 2 setjes thuis liggen, MSW´s en OZ, ben aan het twijfelen tussen deze 3 sets, maar ik ga ze denk ik deze winter allemaal opmaken. Want deze hebben zout en borduurschade. |
|
|||
|
|||
![]() Dan ken je nog effe klussen dus.
Wij wachten met spanning af op de foto's.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Woont ge kort aan ACM Bree ? Ik zie die Golf daar precies iedere dag staan ![]()