![]() |
|
||||
|
||||
![]() Groot gelijk, ik ga met mijn golf ook voor low budget!
Low budget in je eigen style, niks mis mee! |
|
||||
|
||||
![]() idd voor ieder budget is er wel iets te krijgen, en als je witte letters op je banden mooi vind moet je dat lekker doen........ en schijt hebben aan meningen van anderen
|
|
|||
|
|||
![]() je had hem op zijn minst recht kunnen hangen.
|
|
|||
|
|||
![]() wat zeg ik de hele tijd, ik ben er nog niet mee klaar
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over raar doen gesproken.......sjonnie/turk stijl. En het is al vaker gezegd, smalle bumpers en uiterlijk weinig tot geen veranderingen is juist HOT op het moment. Alleen verlagen (kan ook goedkoop) en dikke wielen eronder.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Ook low budget verlaagd, hij ziet er nu alweer heeeeeeeeeeeeeeeel anders uit maar ik heb thuis nog geen internet dus kan nog geen foto's uploaden... Staat nu ietsje lager nog met 14 inch verbreed staal. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwil nix zeggen, maar jouw voorbumper hangt er ook nie echt recht onder, vind je wel? ![]() ![]() Dat gezeik altijd op iemand die trots is op zijn auto, beetje jammer.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Punt voor bob! AMEN! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() (schiet hier als leecher even heerlijk in de lach)..
Budget en smaak hebben zeker wel wat met elkaar van doen. Maar zie een klein budget vooral niet als een beperking van je creativiteit! (Zie het eerder als een stimulans!)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kreeg het idee van je dat als je wel het geld overhad om het allemaal rigoreus aan te pakken dat je het dan compleet anders zou doen. that`s it meer bedoelde ik niet met mij post dus kvind het ook laag van usertje x om niet even 2 keer te lezen voor het gelijk compleet aan de wand nagelen van mijn post en het af te blaffen op een eeuwen oude discussie.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het belangrijk wat HOT is?? Hij is weer anders, das ook wat waard ![]()
|
|||
|
|||
![]() klopt, krijg je als je gehaast een achteruit een drempel af rijd. hangt nu wel recht.
|
|
||||
|
||||
![]() Niet dat ik ook jou wil afkraken ofzo, maar dit is een echte ford stijl.....
Had het liever bij ford gehouden, die stijl past bij die ford die je gehad hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() okee dan, wat vonden ze er op wvforum van eigelijk?
|
|||
|
|||
![]() niet veel anders, maar zoals gezegt, nu ziet het er misschien nog niet uit, maar als het wagentje af is, zul je zien dat ie er beter uit ziet
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hohohoho .... wat isser mis met Ford ?? ![]() ![]() (mijn RS2000,die ik sinds 1987 -jaja,alweer 18 jaar- in bezit heb,en die ook als low budget project begonnen is,maar die ik van lieverlee -toen de financieën het wél toelieten- helemaal naar mijn eigen smaak is opgebouwd ... en ja,ik heb alles zelf gedaan) try that with a Golf IV TDI !! ![]() (en dan bedoel ik het lang genoeg in bezit hebben dat je er geen afscheid meer van kunt nemen) |
|
||||
|
||||
![]() @ krub@b; zo'n ford is ook super cool, zo eentje is echt wel gaaf!!!!
@ vwgolfII1600functionrood; idd, je bent er nog mee bezig, en we zijn benieuwd hoe ie straks wordt. Dus keep up the pictures!!!!
|
||||
|
||||
![]() heerlijk weer, zo'n discussie.
wat een zielig gezeik allemaal. een auto ken je vergelijken met een vriendin. de eene vriendin zou je ook wel willen hebben, en op de andere vriendin zou je je cavia nog niet loslaten. zolang de andere partij er blij mee is. prima zo, lekker laten zitten. en zeik er niet over. prima auto toch, de beste style is je eigen stijl.. succces en groeten. jasper heeft gesproken UCH ![]() :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: you go Jasper! :biggrin: Als vwgolfII1600functionrood erblij mee is, hij heeft mijn zegen ![]() Ga zo door ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat appartaart roeleert Kruk, echt leuke wagen ![]()