![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan neem je 'm in delen mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind je het echt een vriendelijk gebaar om je meeting tegenover een bestaande meeting te zetten?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dus, alle droogkokers naar Middelburg! ![]() Greetz Ron
|
|||
|
|||
![]() Quote:
YEAH !!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ten eerste wist ik niet dat er een luchtgekoelde meeting was en ten tweede moet iedereen voor zichzelf beslissen waar hij/zij naartoe gaat...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis ook weer eens wat anders, kom denk ik wel even gluren als we welkom zijn. :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Zal ook eens kijken of ik de Feerse clan aan de gang kan krijgen.... Heb je btw nog nooit zien rijden, kom toch vaak in Oosterhout...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee als je het niet wist is het nog wat anders, maar wat ik wilde zeggen: het is gemakkelijk om een regionale meeting kapot te maken als je er een meeting tegenover zet op een "makkelijker" te bereiken plaats. Als je het volgend jaar goed plant, komen er op beide meetings meer wagens ![]() ![]() Verder wens ik je wel suc6 met je meeting Greetz, Ron
|
||||
|
||||
![]() ik snap je punt niet helemaal, Ron, er zijn elk weekend wel meerdere meetings waar je naar toe kan..
|
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk, maar een meeting in Friesland en een in Limburg, dat bijt elkaar niet,
maar op 100km afstand van elkaar word dat anders, denk ik. Elke auto die wegblijft is er één te veel, en je ziet in de reacties dat er veel aircoolers uit de randstad daar even gaan neuzen i.p.v. 100km te rijden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze site staat het nog niet op? Zijn we dan nog zo onbekend? ![]() Maar we zullen hem toevoegen. :biggrin: Update: de meeting staat erbij!
Bodenfreiheit serienmäßig Last edited by vwzone : 10-07-2005 at 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() bijna weekend
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() jaja, alles is al klaar.. Zondagochtend vroeg de boel opzetten en de standhouders in een plekkie douwen en borden hangen en gaan met die banaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even de routebeschrijving vanaf de A20 (Hoek van Holland-Gouda)
Richting Gouda: Afrit 16 (Capelle a/d IJssel/Pr. Alexander) eraf en dan onderaan linksaf. Dan de hele tijd rechtdoor en dan na het Chinese restaurant naar rechts. Let op, op die weg staan flitsers!! Richting Hoek van Holland: Afrit 16 (Capelle a/d IJssel/Pr. Alexander) eraf en dan onderaan rechtsaf. Dan de hele tijd rechtdoor en dan na het Chinese restaurant naar rechts. Let op, op die weg staan flitsers!! Er worden bordjes opgehangen met VW Treffen en een pijl erop... |