![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha ja hoor je mag er wel een keer in zitten, zal ik ook een fotootje
van jou maken okee? ![]() Heb van kruk@b al veel foto's van kevertjes gekregen dus daar kan ik mijn "concept" wel uit kiezen denk ik! |
|
||||
|
||||
![]() Als ik krukkie mag begrijpen komen er porscheremmen onder en weet ik het allemaal !
hahaha Zal mij benieuwen wat het wordt Bien, alains ideeen zijn altijd goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() De ideeen van alain zijn zeker goed!! Hij heeft volgens mij
nog de grootste plannen met de kever! We zullen zien wat het wordt, zelfs ik ben benieuwd naar het eindresultaat!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ja,laat mij maar begaan met Bien d'r kever !!
Hij staat tenslotte nog hier .... Kom ik gelijk weer van wat Porsche wielen en remmen af .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alain houdt een grote opruiming en de kever zit ineens
bomvol met porsche spullen, haha!! ![]() Maar ik vertrouw je er wel mee hoor alain, ik heb je cd'tje gezien en dat bevalt me zeer goed!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Porsche 944 schijfremmen,911 remklauwtjes,944 hoofdremcilinder en een setje 993 17"wielen ...
Komt wel goed Bien,laat mij maar "klooien" ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we "klooien" samen wel, ik moet mijn handen er ook
vies aan maken weet je nog? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ooh oohhhhhhh,daar gaan je nagels en je zachte tere vrouwenhuidje...
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja,ik hoorde ook al dat de nagels al afgeknipt werden ...
![]() (of misschien zelfs nu al afgeknipt zijn ..) |
|
||||
|
||||
![]() De nagels gaan eraf ja anders blijf ik overal achter hangen,
na 16 jaar lang nagel bijten heb ik ze laten groeien en nu gaan ze er speciaal voor de kever weer af! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nu dat "zachte tere vrouwenhuidje" nog ....
|
|
||||
|
||||
![]() Dat komt vanzelf! Gewoon niks invetten en lekker met je handen in de olie,de bagger en het vet!
Heerlijk............
|
||||
|
||||
![]() Ooh en daarna je handen wassen met chloor of remmenreiniger omdat ze niet meer schoon willen worden...
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha dat ga ik dan eens proberen wouter!!!!
en alain: maak je geen zorgen ik heb wel een wonder middeltje voor dat zachte tere vrouwen huidje!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmm vrouwen kunnen wel geholpen worden zie ik al ...
|
|
||||
|
||||
![]() Hulp voor vrouwen is nooit verkeerd niels......
![]() gelukkig heb ik aan alain een hele goeie!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk dat Sabine heel goed d'r "mannetje" staat met sleutelen Niels ... maar dat neemt niet weg dat ik haar niet hoef te helpen natuurlijk !! ![]() (met sleutelen dan hé,voordat één of andere "wise guy" het weer anders opvat ...) |
|
||||
|
||||
![]() Het is weer een echte ouderwetse Ruk@f en Sabientje G60 topic geworden he? :lame:
|
|
||||
|
||||
![]() "(met sleutelen dan hé,voordat één of andere "wise guy" het weer anders opvat ...)"
LOL ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toegang is niet verplicht...... ![]() |