![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alleen Aircooled?
Ik rijd zelf watergekoeld, maar heb de 17de eigenlijk niets te doen... Kan eventueel misschien wel in stijl komen: VW Polo 1 classic "old school"...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Luchtgekoeld ja. Ik ben ook watergekoeld, polo... maar zet hem op het parkeerterrein om de hoek. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verjaardag is al in Middelburg, maar nu moet ik t*ring vroeg op zondag en ik kan naar het ontbijtje fluiten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dus? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor degene die het niet weten:
Programma: vanaf 10.00 uur Ontvangst Kevers & overige luchtgekoelden 10.00 – 16.30 uur Onderdelenmarkt, Terrassen & Muziek 13:00 – 14.00 uur Polderrit (opstellen om 12.30 uur) tot 15.00 uur Jureren Concours d'élégance 16.00 uur Prijsuitreiking Concours d’élégance 16.30 uur Einde Zeeuwse Keverdag |
|
|||
|
|||
![]() hee dank je ..zat net af te vragen wanneer het begon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Angelique Regioleider Zeeland had dit op Keversite geplaatst. Want op internet is het niet terug te vinden. En aangezien het wel handig is om een programma te hebben van de regiodag... heb ik het hier ook maar geplaatst ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en ben je er al uit of je ga of niet?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er! Waarschijnlijk wel gewoon met waterkoker
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat je er bent is het belangrijkst...zie je daar :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar ik kom wel uiteraard ![]() Sterker nog, ik neem nog wat mensen mee (ik trek gewoon de visite weg daar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij krijg een biertje van me !!! ![]() |