![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ooops...
|
|
|||
|
|||
![]() Ik rij zelf met een spec geveerde sinterplaat. Kost wat heb je ook wat.
|
|||
|
|||
![]() Techniclutch... Technisjit zou je bedoelen..
Gelukkig heb ik nog niks beseld.. ![]() Dan maar opzoek naar een andere set... |
|
|||
|
|||
![]() Dit is een standaard vliegwiel G60 voor 200 euries
http://boelm.nl/vliegwiel-vast-028105269b-1z-abf.html En daar dan eenVR6 koppeling set bij |
|
||||
|
||||
![]() 200 euro? Beetje vliegwiel koop je voor 50 euro 2e hands..hou je 150 euro over om hem te laten afdraaien/balanceren.
|
|||
|
|||
![]() heeft er iemand toevallig een G60vliegwiel liggen?
of hier een onderdeel nummer van via Etka... en dan zou hier dus een standaard Vr6 koppeling met drukgroep op moeten passen? |
|
|||
|
|||
![]() Jep dat past. Vliegwiel van een golf 3 tdi 1 z past ook is zelfde als g60
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb ik nog twee van dat soort vliegwielen liggen.
|
|
|||
|
|||
![]() Dat zou mooi zijn Gertjan...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het orginele artikel nummer zou het volgende moeten zijn 028105269B (x) Deze vliegwielen zijn voor meerdere voertuigen gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Vielgwiel heb ik inmiddels weten te scoren
![]() Nu nog het koppeling set van een VR6, hier zijn verschillende types voor is me verteld.... Maar welke moet ik dan hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je mag mijn spec wel hebben die eruit komt , die houdt nog gewoon even 0.8 bar, dus daar kun jij nog tijden mee vooruit..
|
|||
|
|||
![]() Hoe bedoel je Deckedm.....
Wat voor een spec? |
|
||||
|
||||
![]() Hij bied jou zijn koppeling aan die hij nu erin heeft.
|
|||
|
|||
![]() Ahhh oke...
Wat heb je er nu precies inzitten Deckedm? En wat vraag je ervoor... Graag PB Of app. 0653920997 |
|
|||
|
|||
![]() Kerel, die mag je gratis hebben, alleen even verzendkosten dan
![]() En uhmm hijs pas in April beschikbaar, weet de staat niet maar 0.8 bar houdt het, 1.6 niet meer ![]() Weet alleen niet of je nog zo lang kunt wachten
|
|||
|
|||
![]() Ohh in april pas beschikbaar... Ik kan wel even wachten maar april is wel erg lang....
Kan het niet iets eerder? |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een g60 koppeling met drukgroep liggen, moest je die nodig hebben.
merk valeo, goed genoeg voor een org setup,
|
|||
|
|||
![]() Daar heb ik wel belang bij SchokR.
Ap me effe 0653920997 |
|
|||
|
|||
![]() Past niet in 20vt bak he. Hou daar rekening mee.