![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig Tom!
Last edited by golfje_295.000 : 04-06-2014 at 07:26. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen maak je er van, ben benieuwd hoe die spoiler zal staan!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, Tim is goed bezig. Nu Tom nog.
Thanks, ik ben momenteel verschillende dingen aan het verzamelen voor dadelijk alles in 1 keer erop te zetten. We hebben de ATS Hammers in de bingo gedaan en heb een setje Zenders gekocht. 1 velg moet nog goed aangepakt worden. Rest is al gescheurd met nog een klein beetje werk. Nieuwe boutjes erin en klaar is kees. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Huh, wanner heb je die nou nog gekocht dan?
of ben ik nou gek
|
||||
|
||||
![]() Huh ik weet niet, als jij eens op je telefoon kijkt., pancake
|
|
||||
|
||||
![]() Ja die is leeg.
|
||||
|
||||
![]() Gaat het Newlyweds?
![]() Leuke velgen die Zenders ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zie hem vaker dan dat ik mn vriendin zie, en daar woon ik mee samen.
|
|||
|
|||
![]() mooie velgen die zenders!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie velgen hoor die gaan hem goed staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe de zender op de golf zullen staan zal vast niemand weten :p de zender en ats liggen nu bij mij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook van die zenders gehad.
Idd mooie velgen voir een mk1 . Mijne waren gepolijst met zwarte zijkanten langs de spaken af. Volgens mij was dat origineel zo. Toch zie je ze naar mijn mening te weinig . Nadruk gaat altijd eerst naar bbs. Terwijl er veel meer echt mooie velgen uit die tijd komen. Repro is toch vaak net te netjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ATS Cups liggen eronder. Auto zal nog een aantal CM's zakken en achter 1cm spacer. Al met al een zeer geslaagde combo, ze gaan dienen als de daily velgen. Voor het budget wat eraan uitgegeven is ben ik er meer dan tevreden over.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als t maar aan een vakman overlaat.
Maar zoals gezegd erg mooi
|
||||
|
||||
![]() En hij is wat omlaag. Achter is nog 1.8cm schroefdraad over. Voor nog 6.5. Voor mag hij eventueel nog wat zakken maar hij moet wel fatsoenlijk rijdbaar blijven.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit Tom! Binnenkant spaken niet meer zwart gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() Thanks. Heb ik over nagedacht maar was me wat veel moeite. Kreeg dat niet heel netjes. Velgen zijn ook niet super strak dus vond dat ook niet nodig. Beetje lazy haha
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Bestelling wobshop: GTI sticker aan de zijkant. Steenslag kapjes aangezien mijne nog steeds rood gespoten zijn. Raamrubber wat versleten is. |
|
||||
|
||||
![]() Hij is al behoorlijk opgeknapt, ziet er netjes uit zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |