![]() |
|
||||
|
||||
![]() Speedfreax je kan beter je eigen topic openen. Nu gaat het door elkaar heen.
Mijn reactie was voor de TS.
|
||||
|
||||
![]() Probleem met de richtingaanwijzers nog steeds niet opgelost. :-(
Echter weer een nieuwe aanwijzing: Was me nog niet eerder opgevallen maar zo gauw ik de auto op contact zet en/of start blijft het lampje van het verklikkerlichtje in het dashboard zeer zwak branden. Zonder de richtingaanwijzer te bedienen dus in de neutrale stand. Misschien weer een aanwijzing voor iemand die nu een lichtje gaat branden en weet waar ik het zoeken moet?
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt mij toch iets van sluiting ergens zit er geen verkeerde lamp in die sluiting maakt kijk alle lampen eens na van je knipperlichten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik dit weekend doen. Maar ik heb geen lampen vervangen. Het probleem is ineens opgetreden tijdens het rijden met de lichten aan. Ga iig alle lampen controleren en massa aansluitingen.
|
||||
|
||||
![]() Als je de alarmlichtenschakelaar aandoet, knipperen dan alle 4 knipperlichten even fel, en gaan ze allemaal even snel aan? Zoniet, dan zit daar een slechte massaverbinding.
Anders: wat gebeurt er met het indicatielampje als je: * het knipperrelais verwijdert? * de stekker van de alarmlichtenschakelaar loshaalt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alle vier branden even snel en fel. Als ik het knipperrelais verwijderde ging het zwak brandende lampje uit. Maar gelukkig toch het euvel gevonden!! Kapotte zekering 19 bij eerdere visuele inspectie leek deze oké te zijn. Toch maar eens een multimeter aanschaffen. Richting aanwijzers werken weer naar behoren.
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat het opgelost is! Door zo'n zekering raak je toch mooi op een dwaalspoor... :-( Kan iemand aub. even een zekering met indicatielampje uitvinden? ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Geloof het of niet, maar die bestaan reeds!
|
||||
|
||||
![]() Bij sommige zekeringen is het moeilijk te zien en toch zijn ze soms kapot ik meet ze ook altijd even door
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wordt een mooi circus dan onder dat dash... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welnee! Als er een zekering stuk is gaat er één lampje branden, meer niet. Hoezo circus?? |
|
||||
|
||||
![]() Ow op die manier, dacht dat ieder zekering een lampje zou hebben dat uit gaat zodra de verbinding weg is. Als ik het nu zo schrijf is het ook nogal een domme gedachte trouwens...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het er in die vorm was zou ik ze al hebben, ik hou van lampjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ik ook! ;-) Maar weinig "Paradise by the dashboardlight" Er brand werkelijk niets meer! Wordt natuurlijk opgelost! Liefst in blauw en rood. Is dat mogelijk op een golf 1? Misschien al eens door iemand gedaan? Het moet wel low budget blijven. In dat kader ben ik ook eens naar het nog hier aanwezige lichtmetaal gaan kijken. 'k Kan nog geen keuze maken. Maar dit heb ik nog liggen: Foto1, Polo 6n2 14 inch ![]() Foto2, MSW velgjes 14 inch ![]() Foto3, Lugaro 15 inch ET 25 ![]() Foto4, VW 15 inch lm zaten ooit onder een polo variant ![]() Ik kan nog geen keuze maken alhoewel er een kleine voorkeur is voor foto twee. De MSW velgen. Kan ik de huidige vrij goede banden over laten zetten, want die zijn 14 inch. Past dat trouwens 185 op een 6J velg? Woensdag gaat de wagen voor een APK diagnose. 'k Ben benieuwd. ;-) Of misschien wil ik het wel niet weten. lol.
|
||||
|
||||
![]() Sowieso de msw velgen
![]() ![]() Is ie stuk dan gaat ie branden!
|
||||
|
||||
![]() Die had ik nog niet gezien wel makkelijk als er 1 kapot is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, ideaal!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze nog nooit gezien maar we gaan zoeken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad wel handig! Maar een multimeter kost de wereld ook niet bij "Dat zeg ik!" ;-) En dat had ik gewoon moeten doen! De zekeringen doormeten. lol