![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
?
|
|||
|
|||
![]() von t ook erg geslaagd, niet te groot, maar wel geslaagd...
|
|
||||
|
||||
![]() Vond het ook een gezellige dag en eindelijk kon ik mijn auto mee nemen.Al is die nog niet klaar maar de centen zijn ff op.Nu maar ff flink sparen voor nieuwe velgen en banden plus een nieuw (stroeve) stuur.En de rest komt wel.Verder veel mooie auto's gezien.Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.
|
||||
|
||||
![]() zijn er trouwens al foto`s van jouw auto gemaakt becky??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inderdaad........... ik had het anders gedaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, er zijn veel mensen de auto wezen bekijken en veel op de foto gezet dus dat is wel gaaf !!Maar hier zie ik nergens een foto staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat dacht je van WWW.VWOUTLAWS.NL
|
||||
|
||||
![]() ik heb er een album voor aangemaakt en ben mijn foto's aan het uploaden.
De overige foto's die zijn ge-upload zal ik ook verplaatsen was een leuke meeting trouwens, top jongens!! |
|
||||
|
||||
![]() @joosie ja daar heb ik gekeken kan alleen nergens op klikken als ik de tekst zie staan waar de foto's zouden moeten staan...
|
||||
|
||||
![]() heb nog de derde prijs gewonnen in de type 1 catagorie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en hier sta je weer met je neus in andermans zaken!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() foto's staan ook op www.vwmovement.nl
en hier http://www.mijnalbum.nl/Album=74S73AWN 2e prijs audi MIVW 2005 Gr Richard Vw Movement |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaa dat kan heb ik al wel vaker gehoord dat dat niet kan..... er moet een klein fotootje voor de tekst staan en daar moet je op klikken.... als ie er niet staat dan moet je iets in je computer aanpassen zodat ie er wel staat.... alleen wat weet ik niet. Bij de meeste is het gewoon te zien.
|
||||
|
||||
![]() Heb het goed naar m'n zin gehad! Alleen balen dat de avond voor de meeting m'n achterband lek ging... Voor de rest echt veel dikke en vooral nette auto's gezien. Volgend jaar maar weer dus... (alleen dan zonder lekke band en gepolijste Rials..)
|
||||
|
||||
![]() Zat ook net ff op cleaned te kijken.... daar hebben ze ook een forum met iets over de mivw...... die vonden het maar helemaal niets hier in Nederland als ik ze goed begrijp.....
|
||||
|
||||
![]() zondag ff met riotje tdi naar leiden gereden.
we waren blij met rianto zijn navigatie in de auto dus hebben een relaxed ritje gehad. later kwamen felix leonie en zijn broer nog ff aan. was een mooie show daar.veel mooie auto's,alhoewel ik toch wel een aantal mensen miste... hierbij een kleine inmpressie van de dag. de rest van de foto's staat op www.vwteampg.nl have fun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][/img] |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik toch goed gegokt met golf 4 cabriolet neus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kan je thuis wel zien Joosie...
onze foto's staan ook gedeeltelijk online op http://www.teamflykiller.nl/index.p...2ad3cdfa0425946
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() :o Kom em nergens tegen op foto's ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Zie nog een bekende op de foto. Zie die gozer met die witte trui wel vaker in mijn spiegel
|