![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan heb jij de handvaten aan de toonbank bij de dealert ook zeker even goed vast gehouden . Bij ons zijn deze al standaard gemonteerd op de toonbank , dan kunnen de mensen zich even vasthouden , als ze horen wat vw voor sommige onderdelen vraagt .
Ik nl wel toen ik de prijs hoorde van de tussenas lagers . Maar in ieder geval kun je weer even verder ! Succes ! |
|
||||
|
||||
![]() mooi project !!
Leuke vond ik zelf dat ik meer mensen hoor klagen over motor erin hangen met bak eraan dat is een ####### werk heb het ook gedaan en ik monterde een motorsteun verkeerd om en dan kom het hele #### zooitje er weer uit. Maar zeer mooi project en geduld loont! Projecten kosten altijd meer als je denkt ![]() ![]() Last edited by Rallye20vtrs : 01-08-2006 at 21:26. |
|
||||
|
||||
![]() Projecten kosten altijd meer als je denkt en onderdelen nog meer
Ik weet er alles van ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, en qua duckt-tapen en bison-kitten valt best mee, lijkt nu meer op een dieselgolf bij stationair...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, als je af en toe iets beter de wereld inkijkt zie je best dat er ook iets is buiten de dealer.....en dat scheelt centjes. Waarbij vriendelijk dank aan mede rallyegolf-rijder en rallyegolf-zandcrosser Henk Smits uit Baarlo....die haalt het spul uit Duitsland met aanzienlijk prijsverschil
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dan ben je goed bezig !
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zal eens het stof van dit topic afvegen, weer een tijd terug....
Ondertussen het volgende gedaan: Alweer een goede 6000 km gereden met de motor , ben er nog steeds erg tevreden over. De Rallye heeft een boenbeurt gehad, ziet er een stuk netter uit nu... Achterdiff heeft een nieuwe olikeerring gekregen, Vaste motorsteun zit er in. Nieuwe spanrollen, filters , etc. 2 maanden geleden nog een blikje verf gekocht....: Nog een extra embleempje voor die mensen die niet weten welke motor er in hangt: Een setje 380cc injectors uit the states: De wielranden bij Joossie laten behandelen: Een partijtje 215-35-16 Contintental Sportcontact2: En vandaag is er het een en ander aan de velgharten gedaan: ![]() ![]() ![]() Kleur komt misschien niet helemaal tot zijn recht op de fotos, maar het is toch echt wel de real deal! Het mag duidelijk zijn dat ik in mijn nopjes ben! Nu nog de syncromesh ring van de 5de versnelling repareren, dan kan ik weer even rijden... Nog te doen: Haakse aandrijving reviseren ( alweer...) Dynamo-revisie Ombouwen van Bak naar gewenste specs Nokkenas kopen Uitlaat maken ( toch maar wel) Chip-op-maat. En dan ooit eens een nieuw laklaagje......
|
||||
|
||||
![]() Ziet er heel goed uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd ziet er heel goed uit !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Regio Nürnberg....
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man!! Toppie
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit Rene zijn netjes gespoten man
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je komt morgen maar langs, dan schroef ik ze woensdag wel in elkaar.
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi, gouden harten met een zwarte rallye
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker wel. Rene, die BBS-lak gehaald waar ik denk dat je 'm gehaald hebt? Toevallig nog wat over
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Richard
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat erg mooie worden dnek ik..benieuwd naar je foto's straks !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat kan wel eens erg mooi worden icm je koplampen en de autokleur!!!
p.s. het is nu wel erg duidelijk waar je woont, of heb je daar geen problemen mee? |