![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben al vanaf de zomer vorig jaar lid, keek al daarvoor op volksforum, maar post hier heel weinig. Ik ben wel elke dag op volksforum.com, vooral het watergekoelde gedeelte voor type 1 [rijd zelf in golf 1 gti's].
Soms reageer ik wel als ik wat nuttigs kan toevoegen, maar veelal is het lezen van threads m.b.t. golf 1 [gti]. Ben zelf moderator op VW-Forum, en daar zou het handig kunnen zijn om off-topic tegen te gaan. Want het is echt heel veel tegenwoordig daarzo. Maar dat zal in dan een klein gedeelte zijn van het gehele off-topic. Met count of zonder count; er zijn voor beide voor- en nadelen te verzinnen. Last edited by Kamran : 05-09-2005 at 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alleen maar ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mij zegt het aantal posts van iemand ook weinig. Ook niet qua geloofwaardigheid van de poster. Het kan zijn dat een ervaren iemand zelf juist geen vragen heeft en alleen inhoudelijk zal reageren op vragen van mede-leden.
Tommy heeft wel een punt dat het practisch kan zijn om te kunnen zien of iemand veel online is, dit ivm het versturen van pb's etc. Is het daarom geen idee om een soort teller te verbinden aan de aantal keren dat je inlogt? Misschien zijn er zat mensen die er op geilen om ook die teller te doen skyrocket-en, maar dat kan bij de leden geen irritaties opwekken. Of hangt daar misschien en technisch nadeel aan?
|
|||
|
|||
![]() Het lijkt mij een goed idee om de postcount af te schaffen alleen zou er dan een soort van activiteitsmeter moeten komen. Elke keer dat je inlogt of een antwoord geeft, krijgt je meter weer een boost, aangegeven door een rood balkje. Log je vervolgens 2 dagen niet in/geef je 2 dagen geen antwoord, dan kleurt het balkje oranje, en vervolgens geel etc etc.
|
||||
|
||||
![]() pfff, het gaat echt te ver nu...
Waaaaar gaat het nog over, als we even doorgaan lijkt het straks opeens net alsof er een probleem is... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() de postcount is nu gekoppeld aan de tekst die onder je gebruikersnaam staat.
op VZi (een engels forum) kan je de tekst onder je nickname laten personaliseren als je een kleine donatie aan het forumbeheer maakt (om de kosten van het forum te dekken).
|
||||
|
||||
![]() Ik snap niet waarom het weg moet... Laat lekker zoals het is..
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gewoon een meter installeren welke de zinnigheid van de antwoorden eruit kan filteren, dubbelzinnige antwoorden of antwoorden van bepaalde waarde worden dubbel geteld. Of is dit niet mogelijk?
![]() Mijn advies, lekker zo laten .. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens! Als het forum winstgevend zou zijn, én een x aantal personen een fulltime salaris zou kunnen bieden zodat er 24/7 gemod zou kunnen worden..... Maar helaas is dat niet het geval, en is het voor ons ook hobby. Ik gebruik de postcount om ff snel te kijken of een persoon nieuw is of niet, aangezien joindate alleen ook niet veel zegt. Verder doet het me helemaal niets. Een activity-meter is idd een goed idee, zal eens kijken of dat haalbaar is.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doneren mag altijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als mede team lid kan ik me uiteraard 100% achter dit antwoord vinden