![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow sorry,
voor: na: Bas got skills, what? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mark hou op met de character maker
![]() hahah... |
|
||||
|
||||
![]() Al stukken beter! Eronder meppen dat ding!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zekers beter zo! snel er onder hangen en gaan met die bak
![]()
|
||||
|
||||
![]() en heb je m er al onder hangen?
foto's foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er eigenlijk beter uit dan ik verwacht had :p
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Laat uw bumpers zoals ze zijn!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij zit eronder met dank aan Mark :biggrin: Moest wel 3 meter hoog de krik op :biggrin: Hahahha geintje Mark... :p
Maar ziet er zeker weten goed uit, denk dat het helemaal mooi staat met dunne bumpers. Het geluid is ietsjes luider dan normaal, gewoon iets lager maar zeer beschaafd, niet TE. foto's komen morgen Bas |
|
||||
|
||||
![]() dan pas?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() we zijn wel foto-geil hier he? :biggrin:
nou?? |
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goede kant op!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker!
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit ja !
|
||||
|
||||
![]() Heb ik mooi gedaan, toch!
![]()
|
||||
|
||||
![]() goed gedaan mark !! en bas natuurlijk aan voor het aangeven van het gereedschap
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: :biggrin: ik ben een goede hulp, maar had ook mijn goede kleding aan :biggrin:, daarmee ga ik niet op de grond liggen hahah.... nee Mark, tof bedankt, was ook wel even gezellig...
eerstvolgende is nu ; spiegels (origineel) en ruitenwisser en bumpers laat het allemaal wel in dit topic |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit!
|
|
||||
|
||||
![]() misschien al sneller dan ik dacht: (ben in onderhandeling, misschien zijn ze al weg)
![]() dit zijn BBS RM wielen toch? nou hier heb ik een goed bod op gedaan... kijk niet naar de banden, dat zijn 55érs en let niet op de vette vingers erop ![]() Last edited by BasLacrosse : 15-09-2005 at 15:17. |
|
||||
|
||||
![]() hmm dat zou wel erg mooi staan onder je golfje, vooral icm dunne bumpers, originele grill, ruitenwissers en spiegels.... Ik zou zeggen: DOEN!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja idd, dat zijn ook precies mijn plannen. Ik heb hem gemailt dat ik ze NU wil hebben. Kan ik ze mooi restaureren in de winter, 2 hebben namelijk een duikje en moeten gewassen/gepolijsd worden, maar daar heb ik wel zin in. Duim voor me dat ze nog niet weg zijn.... ik hou je op de hoogte ![]() Last edited by BasLacrosse : 15-09-2005 at 15:30. |