![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een knappe derby, helemaal als je hem klaar hebt zoals je wil...!! Suc7 en ik zie hem zeker in de toekomst.....
|
||||
|
||||
![]() met tectyl verwijderaar gaat het er makelijk af iig bij mij.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alsof het er voor gemaakt was... ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() jup lekker simpel en van t zelfde merk dus moet t wel werken he
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoppakeetje nu gaan we echt beginnen, het heeft 2 weken stil gelegen maar nu is de auto op stalling en maar meteen ff doorgepakt.
- ramen rondom eruit - alle chroomstrips en lijsten verwijderd - bumpers verwijderd - front gedemonteerd - deuren verwijderd en gedemonteerd van dit alles nog geen foto maar wel hoe hij er bijstond toen hij net op stal is gegaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Front of Grilletje?
|
|
||||
|
||||
![]() grille, lampen etc etc. plaatwerk niet dat moet uitgeboord worden
VW Derby LS '77 RIP VW Derby GLS '78 Last edited by Golfzilla : 17-11-2005 at 18:27. |
|
|||
|
|||
![]() wow schiet op tijs... heb je nu eindelijk stalling gevonden? laat me ff weten hoe en wat (msn)
|
|
||||
|
||||
![]() vanavond weer geklust (alle fotos volgen nog een keer, heb ze wel gemaakt, ook eerder al, maar nog geen tijd/zin
![]() maar even het volgende.......... http://volksforum.com/forum/showthr...3792#post213792
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag delen wezen halen voor de derby
- origineel dashboard, nieuw zonder gaten etc. - nieuw linker voorscherm - nieuw rechter voorscherm - nieuw front (origineel VW/AUDI) - chrome hoeken links en rechts voor het front - 3 chroom strips voor de zijkanten (bijrijdersdeur, linker en rechter voorscherm) - rubber + chroom voor de voorruit dus hij kan een heel eind weer nieuw worden opgebouwd ![]()
|
||||
|
||||
![]() weerus een update:
interieur is er inmiddels ook al compleet uit. blijft niet veel meer over ![]() zal dit weekend eens bijwerken met fotos ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() op foto's zul je idd meer replay's krijgen denk ik. maar ja je bent lekker bezig zo te lezen en das toch t belangrijkste he
|
||||
|
||||
![]() godsamme... ga je ff een jaar weg van het forum, mis je al het moois....... ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja had ook al zoiets gedacht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() naja alvast een voorproefje dan, niet de ALLERNIEUWST foto's, zullen donderdag wel komen.
|
||||
|
||||
![]() megacool ding!!! enne... hij zit goed in de ML ofnie!
super!!
|
||||
|
||||
![]() ML ???????? zal wel tectiel zijn
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekkere auto man. Ik ben helemaal weg van die oude wagentjes. Superr. Ben benieuwd naar de foto's morgen. Zal trouwens zelf ook binnenkort een topic openen over mijn projectje (sorry effe off-topic
![]()
|
||||
|
||||
![]() nou vandaag minder kunnen doen als gehoopt
![]() maar heb het interieur eruit (de bijrijders stoel moest los-ge-dremeld worden, dat was het probleem dat ie er nog inzat) ben ook begonnen met het front los te frezen (met puntlasfrees) op de foto goed te zien wat ik nog moet doen en wat gedaan is.
|
|||
|
|||
![]() Om het complete front los te halen hoeven niet die puntlassen los die op de foto te zien zijn.
Alleen die waarmee het front aan de rest van de caroserrie vast zit. Onder andere helemaal linksboven op de foto te zien.