![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik heb misschien niet goed opgelet... maar hoop voor je dat het 4x100 wielen zijn ... zie het zo namelijk niet echt passen ![]() grtz bauke |
|
||||
|
||||
![]() Gaan omgeboord worden
![]() Grtz |
|
||||
|
||||
![]() haha ...
okee... juist.. just like mines.. ![]() super wielen.. !! succes ! *Alleen je ziet ze zoveel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, had jouw setje ook al te koop zien staan voor de echt geinteresseerden, mag ik nog wel even flink aan de gang. ![]() Ach ja de 16" variant zie je daarintegen niet heel veel maar het model uiteraard wel maar ik vind ze nou eenmaal ![]() Ik krijg waarschijnlijk vandaag ook de chrome emblemen binnen alweer een stapje vooruit ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is krijg je ze binnen ja
![]() 45 min in postkantoor taan wachten ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welke steek heb je..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk 5x130... anders wordt het lastig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wou zeggen.. enkel porsche heeft toch een vlak hart.. bmw heeft het iig niet..
|
||||
|
||||
![]() Klopt steek is 5x130
![]() Sixpack (Peter), bedankt voor het versturen, heb ze vandaag idd binnengekregen!! Toppieeeee ![]() Zou je ook nog ff de prijs van vergulde boutjes kunnen mailen/PM'en Grtz, Marvin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hoop dat je het passend kan krijgen. Ik vind het super wielen (Ik ben er zelf ook mee bezig 16 inch 8j rondom steek 5 x 130 ) En dat er veel mensen met 3d bbs-en rijden,Jammer dan ! blijf posten misschien kan ik er nog wat van leren ![]() Suc6 met schuren en polijsten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt zal wel lukken denk ik ![]() ![]() ![]() BBS 3-Delig is gewoon een topvelg ook al rijden er veel mensen mee rond! Ook jij succes he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kunnen alle bbs rs velgen met een porschesteek omgeboord worden naar 4*100?
|
|
||||
|
||||
![]() He Marv,
Wanneer gaan de rims van de Cabrio in de bingo ???? ![]() ![]() ![]() Grtz............. LRR Ps: BBS'en zien er goed uit kerel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whaha, nog geen idee! ![]() Moet eerst dan nog wat anders leuks tegenkomen ![]() Damn.... ben net thuis had de emblemen nog niet gezien, maar ze passen niet ![]() ![]() Zie op de originele emblemen deze code: 09.24.036 en op de chrome: 09.24.486 Grtz, Marvin Last edited by marf_16v : 30-12-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check het verkoopgedeelte eens...........is een gozer die Gulli's aanbied !! ![]() ![]() Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() *Update*
1 rand bijna klaar, zit nu op 1000 water proof en heb ze al even met belgom en een doek met de hand gepoetst, ze gaan al aardig glimmen ![]() Natuurlijk is er weer nergens waterproof schuurpapier te krijgen boven de 1200 ![]() Foto's staan weer hier: http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies+rs.htm |
|
||||
|
||||
![]() goed geschuurd !
![]() Passen de emblemen inmiddels ? Normaal vermeld ik altijd dat je de pootjes moet afbreken , en het embleem in de dop moet kitten , maar dat heb ik in jou geval vergeten blijkbaar ... maar mocht je ze niet willen , kun je ze alsnog retouneren . n.p. Gr peter |
|
||||
|
||||
![]() Thnx
![]() ![]() Nee heb de emblemen nog niet passend gemaakt, maar dat gaat goed komen! Wat voor kit raad je aan te gebruiken? Gr, Marvin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sikaflex..
![]()
|
||||
|
||||
![]() En weer een update'tje!
http://www23.brinkster.com/dnaracing/Rs_Project.htm Voor een lekkere gepolijste rand ![]() Grtz |