![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar hoe is het nou gedaan met je kachel? want volgens wiljanvr6 moet je je vooruit kunnen ontwasemen
|
|
|||
|
|||
![]() gewoon zorgen dat er dus ontwasemt kan worden ,en als je ffr goed op de foto kijkt van het dashboard ,de kachelhuis is aangepast zodat het werkt,heb er verder geen foto`s van helaas
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de kachelhuis zit er wel achter maar hij blaast geen warme lucht meer maar alleen koude lucht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() GOOOOOOOOOOOOOODVERD#MME
damn ben verlieft op die mk2!!! meer meer meer foto's plz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
{Grunneger modus aan} Joa joa, dat is zo.........mor wie uut Knoal OOK !!!!!!! {Grunneger modus oet} He Wiljan, Ziet er very nice uit hoor !!!! Moet hem toch eens in real-life gaan zien straks !!! Grtz............. LRR
|
|||
|
|||
![]() dat zal vast nog wel es gebeuren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geduld ,komen er nog genoeg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo heb de velgen dinsdag bij sixpack opgehaald zien er super uit,en heb ze er inmiddels onder ,tis nu wachten op de andere verchroomde en gepolijste onderdelen dan kan het blok er in
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit die velgen.Ben wel erg benieuwd om hem in het echt te bewonderen
![]()
|
||||
|
||||
![]() je gaat professioneel te werk(moet ook), normaal gesproken vind ik het originele dash van een Golf 2 beter passen (uitzien) bij de Zweier (ben meer fan van originele auto´s), maar hoe jij dat Golf 3 dashboard erin hebt gebouwd, respect! Alsof VW het vanaf de fabriek heeft ingebouwd.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo mensen tot zover is de golf klaar ,moet nog ff uitgelijnd worden en apk erop .er zijn nog wat dingen die gaan veranderen .maar wil het eerst es zo laten
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() respect echt een mooie 2er
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie MK2, en wat betreft die bra ben ik het wel eens met Christiaan, d'r af met dat ding ! Verder super auto, niets meer aan doen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor 99.9 % mee eens: imo ook andere spiegels maar t belangrijkste is dat jij dr tevree mee bent, en dat is volgens mij zeker wel t geval |
|
|||
|
|||
![]() Erg dikke machine Wiljan, tot zondag!
|
||||
|
||||
![]() Super! kleur is helemaal top!
|