![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() @ ArjenE Hier heb je de site waar de schroefset opstaat: http://www.hiltrac.com/index.html Prijs weet ik niet meer eigenlijk... Geloof iets van 450. Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Weer even wat kleine dingetjes! Verder omlaag geschroefd en chroomlijsten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke MK1 (H) ... Velgen staan goed denkss..ga zo door !!
|
|
||||
|
||||
![]() who echt netjes geworden
![]() ik vind dat persoonlijk beter bij het rood staan..maar voor de rest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rutger, kerel, dat ziet er super uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Geil bakje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of de rest (rond de ramen, grille) ook in chroom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens! Ik ben zelf ook heel tevreden met het resultaat. Vind de chroomlijsten persoonlijk mooier staan dan de orginele zwarte, komen de velgen beter uit! Ook de ramen en grill doen vind ik niks, dat wordt me teveel (chroom) van t goeie!
Zit nu nog te dubben of er spoorverbreding onder komt of niet, maar eerst maak ik nu m'n audio in orde en ga ik mn mk2 gti verkopen!
|
||||
|
||||
![]() Hij is heel erg mooi geworden!
Normaal vind ik 4 koplampen voorop niet zo mooi, maar dat staat bij deze erg netjes! |
|
||||
|
||||
![]() Na een poos rond gereden te hebben in m'n 1100' je mis ik wel wat power! Ik heb al een tijdje de plannen in mijn hoofd om een g40 in te gaan bouwen. Wie kan mij een klein beetje op weg helpen? Wat moet ik zeker aanpassen en waar moet ik goed op letten? Ik heb al wat rondgeneusd maar ben nog niet heel veel ombouw info tegengekomen..
|
||||
|
||||
![]() Super nette Golf1 .. staat echt super met die verlaging + ATS`jes.
G40 ombouw zal nog wel wat werk zijn, maar is wel goed te realiseren. Wat je allemaal exact nodig hebt kan ik je niet vertellen, maar het meeste is wel vrij voor de hand liggend lijkt me ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk ook wel dat het veel werk zal worden, ben zelf nog een groentje op dit gebied. Moet me er eerst eens goed in verdiepen, maar ik moet even wat meer info zien te vinden!
|
||||
|
||||
![]() roald ff vragen
|
||||
|
||||
![]() Weet iemand waar dit golfje ergens uithangt? Ben wel benieuwd hoe mijn oude liefde er nu bij staat!
Gr. Rutger
|
|||
|
|||
![]() mooie bak super cool gr jarno gti
|
|
||||
|
||||
![]() inderdaad een mooie auto, zou ik nooit verkocht hebben..
|
||||
|
||||
![]() Nee, vind het zelf ook erg jammer. Maar toendertijd was het noodgedwongen helaas..