![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das duidelijk zat Classicline, ik begrijp het!
Quote:
Ik heb ff nagedacht en laat mijn max-bod voor wat het is en dan zie ik het wel. Als er iemand is van dit forum die tegen mij opbiedt met als doel om de veiling te winnen en naderhand het hart aan mij te willen verkopen zal ik hem meteen ff uit de droom helpen: it ain't gonna happen, al zal ik nog een jaar door moeten zoeken!! Das in mijn ogen ook niet erg forum-waardig waar men m.i. toch zit om elkaar wat te helpen, maar goed. Je wilt ze de kost niet geven denk ik... |
|
||||
|
||||
![]() nee als dat et geval is niet arnaud,maar dat weet ik niet zeker he.
vaag is wel dat et iemand is die zich vandaag pas aangemeld heeft. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ook ff gekeken maar klinkt wel erg duits die naam(zegt niks natuurlijk) maar zet in iedergeval niet je max bod hier op de site. zolang je niks gewonnen hebt |
|
||||
|
||||
![]() ja maar als je naar zijn profiel gaat zie je dat zijn ort niederlande is.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je mij voor die ander aanziet trouwens.
![]() ![]() Ga een uur of 7 weg en ben rond 10 uur weer thuis, dus dan weet ik of ik de gelukkige ben. |
|
||||
|
||||
![]() a ok had ik nog niet gezien zou wel erg hufterig zijn!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee nee arnaud,jij bent die monza dat weet ik,karl_heinz bedoel ik de hele tijd al.
klik op zijn naam en je ziet waar ie vandaan komt,teminste het land. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat doe ik zeker niet. Maar goed, een los hart is maar voor weinig mensen aantrekkelijk natuurlijk, en is voor de handel (nu) ook niet (meer) interessant. |
|
||||
|
||||
![]() is gewoon lullig,als je straks wel gewonnen hebt had je zonder deze joker er maar 53 euro voor betaald,nu 71
|
|
||||
|
||||
![]() Ja das waar ja. Maar misschien heeft hij ook wel nét een hart nodig (kans van eén op heel-veel).
|
|
||||
|
||||
![]() sja maar daar is et mij een beetje té toevalig voor,vindt ik dan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er lopen hufters tussen zou jammer zijn als het iemand van dit forum was zou me erg tegen vallen. |
|
||||
|
||||
![]() 10 uur weet ik meer (jullie eerder!), ik ga zo. Later jongens!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
good luck |
|
||||
|
||||
![]() helaas hebben we er beiden langs gegrepen.......
ik wilde die bbs dop + rozet hebben .... maar ja ![]() hij verzond wel naar holland , kreeg strax mailtje van hem ... helaas volgende x beter . |
|
||||
|
||||
![]() AAARCH pokkezooi! Net voor een euro meer weggegaan dan mijn maximumbod!
Maar goed... als jij binnenkort een velg over hebt hoor ik dat graag Sixpack! ![]() En nog bedankt voor je PM trouwens! Last edited by Arnaud : 17-04-2006 at 10:37. |
|
||||
|
||||
![]() jammer joh volgende keer beter
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond wat meer geluk, veiling gewonnen! Een compleet wiel met rozet en zeskantmoer. Ik zou graag het topic ff openhouden tot het wiel daadwerkelijk bij mij in de schuur ligt, zodra dit het geval is meld ik dat hier en kan er een slot op.
|
|
||||
|
||||
![]() hey arnoud,
gefeliciteerd met je aanwinst! mooi dat het toch gelukt is. |
|
||||
|
||||
![]() ejj kijk aan,de aanhouder wint he