![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja een hoofdremcilinder met een tering dikke kabelboom....dan heb je ABS. |
|
||||
|
||||
![]() Nou, tis achterhaald... geen ABS..
Ben afgelopen weekend ff bezig geweest om de remklauwen los te krijgen, maar t*ring, die zitten echt vast. Eerst deze week maar even een paar nieuwe inbus bouten halen, de oude zijn echt aan vervanging toe...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu zeker wel ja? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend nog aan de klus geweest met Marco. Bouten losgekregen met wat geweld, de hele handen schoongemaakt, nieuwe blokken en schijven erop gezet.
De nieuwe grille heb ik de avond voor dat ik vertrok naar de See nog even geplaatst, hier nog ff een foto ervan Binnenkort op vakantie, daarna maar eens een beetje rond gaan kijken voor andere wielen. Als ik met 4 personen in de auto zit, en er ligt het e.e.a. in de kofferbak, lopen de achterwielen aan, in de wielkast. Er zat een beetje roest aan de wielkastranden hierdoor, dat is inmiddels weegehaald. op de velgen heeft eerst 215/40/17 gelegen, waardoor het aan de wielkast rand aanliep. Nu ligt er 205/40/17 op, en nu loopt het bij "volle belading" aan IN de wielkast.. Ja, nieuwe schokbrekers staan ook op mijn verlanglijstje, samen met een setje wielen. Denk dat ik maar ga voor 16'ers, maar ben er nog niet uit wat... Tis wel een daily, dus er komen geen rete dure wielen onder ![]() Mocht iemand een idee hebben ervoor.......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Porsche C2's in 7J met 195/45/16. Geschikte ET (65), komt met 25mm adapters op ET 40. Passen goed in de schermen. Rijd zelf met 7J 928 wintervelgen, ook ET 65 met 25mm adapters. Super ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, 2e grote reis in korte tijd achter de rug. Ben ermee op vakantie geweest naar Frankrijk. Helaas is de terugweg niet geheel vlekkeloos verlopen... halverwege was de accu leeg, ben ik afgesleept, en bleek de dynamo overleden. Deze kon (gelukkig) vrij snel vervangen worden, waardoor ik binnen een paar uur weer verder kom rijden.
Ook heb ik nu een probleempje met m'n schakelaar voor de elec. ramen... http://www.volksforum.com/forum/sho...4408#post314408 What's next???...
|
||||
|
||||
![]() geluk bij pech..maar elektrische schakelaars al vervangen?
|
|
||||
|
||||
![]() Schakelaars nog niet vervangen, maar het lijkt op de motor in de deur te zitten, en die ben ik dus nu aan het zoeken.
De tellerstand is vanavond de 180.000 gepasseerd (stond bij aankoop eind maart op 164.000) , en moet zeggen, tot nu toe mag ik niet klagen! Ben inmiddels weer wat onderdelen aan het verzamelen, om de auto in een wat betere conditie te maken. Heb bij Interauto in Ospel 2 aandrijfassen gehaald, hopelijk met goede homokineten. En net op Ebay 2 H&R schroefpoten voor de achterkant voor een mooi prijsje gescoord.... hopelijk zal het dan wat minder aanlopen... Wordt vervolgd...
|
||||
|
||||
![]() Binnen kort ff eronder flappen
|
||||
|
||||
![]() any updates?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal zondag ns kijken.....
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, geen updates. Sinds ik de winterwielen eronder heb liggen, hebben mijn aandrijfassen een stuk minder te lijden. Het knoepen van de homokineet heb ik afgelopen weken nog maar 1 keer gehoord ofzo. Aagezien ik aan de voorzijde de schokbrekers ook nog wil vervagen, wil ik dat straks in 1 keer doen.
Achter zitten er inmiddels wel nieuwe schroefpoten onder, van H&R, en ik vind ze geweldig!! De 17" velgen zijn in de bingo geweest, en vrij snel de deur uit. Dus in het voorjaar maar eens op zoek gaan naar iets anders leuks.. Aan het raamprobleem is ook nog niets gebeurd. Heb zelf het idee dat het niet in de schakelaar zit, maar in de motor in de deur... dus daar ga ik ook maar 'ns naar op zoek.. En verder, tja, bevalt de auto nog steeds erg goed, heb er inmiddels al ruim 20.000 km mee gereden sinds de aankoop (8 mnd geleden).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Half uur werk, ik heb ze nu ook in m'n winterfrontje zitten, super! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben blij dat de auto nog bevalt
heb zelf eindelijk een weer een g60 gekocht sterker nog ik heb m'n oude g60 terug gekocht ik zal eerdaags ook wel eens een project topic aanmaken hier