![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat bedoel je robertjan?
de Worthersee sticker op de achterruit en de naam platen van me vader? alle stickers van tribals ed zijn eraf...
|
||||
|
||||
![]() Dat autootje van je Pa is echt heel netjes geworden, en erg snel gedaan allemaal!
Die dunne bumpertjes staat echt veel mooier (al was ie eerst ook niet verkeerd). Veel plezier d'r mee aan je Pa!
|
||||
|
||||
![]() zo hij is echt mooi geworden hoop hem binnekort in het echt eens te zien
gaat je broer nou ze g60 weg doen?voor een kever toch? hoe gaat het met jou projectje die mk1? gr Mark
|
||||
|
||||
![]() @breadfan thanks hij is er zelf echt heel erg tevreden mee
![]() @ mark ja de G60 is te koop ivm aankoop bril kever... en de MK1 ja die staat in het hok voorlopig geen tijd hahaha...
|
||||
|
||||
![]() Dit golfje heb ik maandagochtend gespot op de kruising bij de Formido in Ypenburg, rond een uurtje of 9:45. Hij ziet er erg netjes uit! (Ik was incognito, reed in de T4 van mijn werk
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat kan heel goed kloppen...
mijn vader gaat altijd rond die tijd op maandag naar de veiling in rijnsburg om vervolgens de hele week in engeland rond te rijden met zijn vrachtwagen... we wonen vlak bij de Formido in Ypenburg namelijk dus dat kan heel goed ![]() zal het effe zeggen tegen vaders als ie thuis komt vrijdag...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee! Ik rijd daar zowat iedere ochtend rond 8 uur langs op weg naar mijn werk (op bedrijventerrein Ypenburg). ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zal je me vader wel vaker zien denk...