Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 29-04-2006, 00:02
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Det duisse goot knul! Vette velgskes aûk!!
Reply With Quote
Old 29-04-2006, 09:36
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Rob077
Deden ze dat in '83 ook?

nee, toen zag je die auto´s ook bijna aan iedere straathoek waren ze nog niks bijzonders, nu zijn ze een snel uitstervende soort , en wake up, we zijn nu in 2006, die auto´s hebben inmiddels al mindstens 23 jaar eropzitten!!!

VW heeft om de Golf´s 1 voor de winter te behoeden speciaal de Golf´s 2,3,4 en 5 ontwikkeld en uitgebracht, en vele Golf generaties zullen voor dat doel hopenlijk nog gaan volgen

Maar je moet het zelf weten of je er in de winter mee rijdt, maar denk eraan: als de eerste kleine roestpuntjes verschijnen op het plaatwerk rondom aan de tankvulopening, dan is het al te laat.....geloof me maar, ik praat uit eigen (negatieve) ervaring, nooit meer zal ik nog eens met `n Golf 1 door de pekel gaan rijden.

Lees (en huiver) eens voor de aardigheid deze discussie op het forum van deze link: http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,11675
Een landgenoot van ons heeft daar een paar interessante foto´s geplaatst waarop flink roest te zien is aan een nagenoeg perfecte(aan de buitenkant dan), schadevrije `83er. Je moet wel duits kunnen lezen, maar dat zal voor iemand uit Venlo toch geen probleem zijn?

Last edited by Rene´ : 29-04-2006 at 10:05.
Reply With Quote
Old 29-04-2006, 09:50
mk1owner mk1owner is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to mk1owner

ik heb de einzer ook swinters in de loods staan maarja ene kant heb ik er een goed gevoel over andere kant heb ik zoiets van wat een onzin ik heb de auto gebouwd om er mee te rijden om er plezier van te hebben! En niet om hem in een schuurtje neer te zetten bij het minste of geringste maarja ieder t zijne ik rij er swinters ook niet mee
Reply With Quote
Old 29-04-2006, 09:53
Married to PC

Quote:
Originally Posted by mk1owner
ik heb de einzer ook swinters in de loods staan maarja ene kant heb ik er een goed gevoel over andere kant heb ik zoiets van wat een onzin ik heb de auto gebouwd om er mee te rijden om er plezier van te hebben! En niet om hem in een schuurtje neer te zetten bij het minste of geringste maarja ieder t zijne ik rij er swinters ook niet mee

plezier kan men er ook genoeg mee hebben buiten de pekeltijd.....
Reply With Quote
Old 29-04-2006, 11:50
Rob077's Avatar
Rob077 Rob077 is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Rene´
VW heeft om de Golf´s 1 voor de winter te behoeden speciaal de Golf´s 2,3,4 en 5 ontwikkeld en uitgebracht, en vele Golf generaties zullen voor dat doel hopenlijk nog gaan volgen

Maar je moet het zelf weten of je er in de winter mee rijdt, maar denk eraan: als de eerste kleine roestpuntjes verschijnen op het plaatwerk rondom aan de tankvulopening, dan is het al te laat.....geloof me maar, ik praat uit eigen (negatieve) ervaring, nooit meer zal ik nog eens met `n Golf 1 door de pekel gaan rijden.

Lees (en huiver) eens voor de aardigheid deze discussie op het forum van deze link: http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,11675
Een landgenoot van ons heeft daar een paar interessante foto´s geplaatst waarop flink roest te zien is aan een nagenoeg perfecte(aan de buitenkant dan), schadevrije `83er. Je moet wel duits kunnen lezen, maar dat zal voor iemand uit Venlo toch geen probleem zijn?

Zoals iemand in het topic al aangeeft houd ook ik de beruchte plekken "peinlich sauber"...
Verder ben ik niet in het bezit van een betaalbare stalling/sleutelruimte en ik vind het ook wel een beetje jammer om een auto te hebben waar ik alleen maar naar kan kijken in de winter. Gelast moet er vroeg of laat toch wel worden en als het zover is gaan ze helemaal uit elkaar. (vraag me niet hoe en waar, dat zie ik tegen die tijd wel). Ze hebben allebei al hun plekjes en moeten ooit totaal gerestaureerd worden, maar tot die tijd mogen ze nog gewoon buiten spelen
Old 30-04-2006, 16:34
Married to PC

jammer dat je het zover laat komen (moet laten komen), en ja, de mogelijkheid om een, in jou geval al twee auto´s betaalbaar te stallen, heeft niet iedereen.
Reply With Quote
Old 30-04-2006, 22:49
Rob077's Avatar
Rob077 Rob077 is offline
VW Enthousiast

Liever niet natuurlijk, maar zelfs mijn middelen zijn helaas beperkt... (Vooral euro's )
Old 01-05-2006, 16:57
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Rob077
Liever niet natuurlijk, maar zelfs mijn middelen zijn helaas beperkt... (Vooral euro's )

Je bent niet de enigste
Reply With Quote
Old 01-05-2006, 17:23
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

[Zeikmodus] enige [/Zeikmodus]

Maar daarmee ben je inderdaad niet de enige Rob!
Heb er ook echt ontzettend veel last van
Reply With Quote
Reply

Posting Rules