![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer terug
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel goed uit !!!
Mooie golf !
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur, wordt er nog wat gedaan met de auto tov verlagen enz.?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komen verbrede orginele stalen velgen onder met brede bandjes. Maar auto wordt niet verlaagd. Me pa is bijna 50, die wil dat niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Een vraag nog, wat is dat wat op de foto is te zien achter het distributiedeksel, waar de gele pijl naartoe wijst (heb foto even bewerkt) ![]()
|
||||
|
||||
![]() De verdamper
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha ok, had dat niet gelezen. Dacht dat het voor je eigen gebruik was
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd de verdamper René ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah, dus LPG. Ik heb praktisch precies dezelfde auto + motorblok, maar dus niet die verdamper, daarom die (stomme) vraag van me.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je zo gefocused bent op het orgineel houden van je auto merk je zulke dingen wel op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou de auto is nu voor 99% klaar
![]() We hadden me pa een setje "luxe" platen gegeven voor vaderdag, dus die zitten er ook al op. Moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren: * Chroompees in achterruit monteren * Achterspoilertje monteren * Voorste spatbordlijst monteren * Voorste wielen nog monteren * En de verstralers nog aansluiten Voor de rest is hij eigenlijk helemaal klaar ![]() Verbrede steelies lijken wel leuk zo, alleen mocht ie wel wat lager vindt ik. Maarja het is niet mijn auto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is verkocht!
Jammer genoeg is de Golf verkocht en gaat hij zaterdag dus weg ![]() Hij gaat naar een vriend die wel netjes op auto's is, dus dan zal hij het hopelijk ook wel op de Golf zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal nog even een foto schieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() topic over de kadett in het carcafe... klinkt cool..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal mijn best doen ![]() Pa heeft stuk of 7 Kadetten gehad; Rallye Coupe, Kiemen, LS (2x), Coupe, Olympia (1 Coupe, 1 LS). Hij zal de Kiemen weer te koop zetten (hij had er misschien al een koper voor), en volgende week zaterdag haalt hij samen met mijn broer een Audi 80 5 cil. op. Dus die foto's zullen volgen ![]() |