![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt DruppelX ook????? |
|
||||
|
||||
![]() vaag dat er maar 18x gevote is op de 800 leden hier.............maar dat even terzijde !!
Wordt een beetje moeilijk naar de MEK morgen, hele bus ligt vol met afval hehehe Maar, misschien dat ik toch even kom......afval of niet :-) Misschien kan ik nog wat verkopen......ouwe uitlaat, roestig trommeltje enz enz
|
||||
|
||||
![]() Waar breng je dat soort spul nou heen? Zit hier ook nog met wat van die troep in me maag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jetpipe? ![]() En Marco: dat is tot nu toe het enige voordeel wat ik heb gevonden aan de "grote stad" je zet dat soort teringzooi gewoon buiten, en nog voordat de vuilnisdienst langskomt is het allemaal als weg..... we hebben een keer een huiskamer nagebouwd op een parkeerplaats hier voor de deur... oud tapijt, ouwe bank erop... paar lampen erbij.. oud kastje paar kapotte cd-spelers dat soort troep... volgende ochtend was meer dan de helft al weg maar er stond wel ineens een extra stoel bij
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Usertje heeft weer eens familie over de vloer .... zegtie .... volgens mij heeft hij gewoon geen zin om er met z'n "vrienden" erop uit te gaan .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ennnnn die andere vw fanaat in spe??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja gaat Brian ook ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Marco:
Je heb hier gewoon vuilstortplaatsen van de ROTEB Allemaal afval gescheiden containers op een rij en daar mag je het gratis ingooien. Zit er 1 in Rotterdam waar ik het wel eens breng, maar aan het begin van 7huizen, achter "la Baraque" zit er ook 1 Voor de deur zetten werkt hier niet ! Dan moet je er wel voor betalen.........
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die moet om 19:30 met een flesje naar bed ... :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zooooo moet (groen) om 19:30uur met een flesje naar bed dan?????? |
|
||||
|
||||
![]() hij is nog niet wakker denk rook...................
|
|
|||
|
|||
![]() Groen beschouw ik niet als "VW Fanaat in spe" ,maar al als een echte ...
waarom staat anders én z'n Dapp,én z'n BMW 335i variant te koop .... Justement,hij wil aan z'n bus beginnen !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou tegen mij zij die dat hij een wat zuinigere auto zocht??? En de Dapp tja Voorbeeld doet volgen hehehehehehe |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeee wat ziet mijn oog nou voor velgen onder die corradoooooo ehhhhh theeetheeee |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tuurlijk zoekt hij een zuiniger auto ... dan kan er meer geld in de bus gedouwd worden,en om dezelfde reden gaat die Dapp ook de deur uit ... ![]() Btw;vanavond 19:00 á 19:30 bij de Mek ?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij waren Daar???? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt !!
net zoals keverpech,volksaddiction,volkswouter,enzovoorts ... als we straks wat verder in het seizoen zijn,kan dit een hele leuke "cruise/meeting" worden,of niet soms ?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor Warme zomeravonden lijkt mij dat wel leuk zo?? Kunnen we ook nog ff scheveningen pakken. Dus let nou allen op die datum, en kom ff ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was super geslaagd! Fototjes in het fotoalbum
![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 05-04-2004 at 09:02. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker goed !!
Nog geen tijds gehad om de foto's te posten...dat komt nog b.t.w., nog een leuk filmpie gemaakt van kruk en meetlint toen ze wegreden :-)