![]() |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
||||
|
||||
![]() Inruil bespreekbaar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze had ik direct wel voor 2000 van je over willen nemen... |
|
||||
|
||||
![]() Ja wie niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog effe goed zitten nadenken over de ovaal,maar ik denk dat het toch niet haalbaar zal zijn,er moet nog aardig wat $$$ in gestopt worden voordat hij er een beetje netjes bij staat en je kan hem ook niet goedkoop opknappen ,het blijft een ovaal en die onderdelen zijn niet goedkoop.
Ik heb samen met mijn vader een sommetje zitten maken en wij kwamen al ver boven de 10000 euro uit voordat hij strak op de weg zou staan. Voor dat geld koop je een redelijk nette originele. Niet om de verkoop prijs af te zeiken maar je moet hem voor de lol opknappen ,mattzwart enz enz ,netjes restaureren is niet haalbaar gezien de waarde die hij dan heeft als hij klaar is. Heel jammer ,ik had hem graag overgenomen van je. Succes verder |
|
||||
|
||||
![]() Ja showroomstaat gaat je geld kosten dat klopt
Maar je kan m ook zo maken dat hij voor het oog leuk toont en eigenlijk de APK niet doorkomt . Of je gooit er wat euris tegenaan en je gaat er low budget mee rijden : voor de laatste is deze het meest geschikt . Tegenwoordig kopen kennelijk mensen liever een rijdende die eigenlijk bij het strippen al uit elkaar valt . Gelukkig zijn er ook nog goede en harde maar die hebben ook hun prijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() "Maar je kan m ook zo maken dat hij voor het oog leuk toont en eigenlijk de APK niet doorkomt "
Gaat dit nu over mijn Kever?? die is gewoon verkocht terwijl hij nog niet klaar was,ik had er geen tijd voor toen. Zie mijn verhaal niet als een aanval,ik wil alleen zeggen dat het gewoon duur kan gaan worden als je dit serieus aan wil pakken,en dan heb ik liever een kever die er mooi uitziet zonder apk dan een ratlook met apk,APK zegt tegenwoordig ook niks meer. Voorlopig ben ik WEL mijn kever kwijt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij ziet het kennelijk wel als een aanval
![]() Waar ik op doel is dat er en hoop oto's ff opgeleukt worden voor de verkoop maar dan meteen de geplamuurde gaten verbergen . Hele bedrijven in de KEver wereld leven op die manier .. en das nogal jammer . Westlands gezegd : van buiten bont en van onderen stront ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gert, lekker zelf houden en opbouwen !!
IRS bodempje eronder, Boxster remmetjes, fris blokkie erin, setje 17" Porsche's, twee 914 stoeltjes en gaan !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik "vrees" het ook . Afgezien van de Porkers en die bodem heb ik het al liggen lol Met dit geld had ik de type 34 op willen bouwen dus nu maar eerst de Ovaal een rijdende hoodride zonder gaten en roest van maken . Slotje .. Mocht er nog iemand ooit .. je weet het wel via PM enzo ![]() |