![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom als je geen "show" auto hebt zou je blijven wachten op een uitreiking ?
Maar goed al het begin is moeilijk en dan doel ik niet alleen op meetings ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het feit blijft....dat ik van ver ben gekomen voor niet alleen de meeting maar ook een setje velgen...ik niet extreem laat was en de meeting nog niet afgelopen was..maar wel met lege handen naar huis ben gegaan. ![]() dat is pas leuk joh. |
|
||||
|
||||
![]() volgende keer rij ik met de rest mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk zie je nou wel, soms is het zo makkelijk
![]() Zo nu gaan we verder ontopic. |
|
||||
|
||||
![]() ja tommy laatste bod van mij 100 euro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() stel:
Ik wou velgen hebben van iemand uit Nieuwkuijk.... Maar dat is me wel erg ver rijden... dus ik twijfel... Maar vind ze wel erg mooi. Nu is er komende zondag een meeting, en de verkoper gaat er ook heen, en neemt de velgen wel mee... Mij denkt... oke, leuke combinatie.. leuke meeting, en kan ik mooi de velgen bekijken en eventueel kopen.... Waarbij mij denkt... wil ze niet mislopen, want dan kom ik voor niks, waarop ik een PB of mail stuur naar de verkoper waarin ik vraag: - hoe laat ben je op de meeting, hoe laat denk je weer weg te gaan. - waar kan ik je aan herkennen. - wat is je telefoonnummer, kan ik je bellen als ik er ben, en je niet kan vinden. Waarop de verkoper waarschijnlijk zegt... weet niet tot hoe laat ik er ben, maar als jij zegt dat je er pas om 3 uur kunt zijn, dan zorg ik wel dat ik er dan ook nog ben... Want de uitreiking begint dan ook pas ten slotte, en pik ik die ook mee.... hoewel ik toch geen kans denk te maken... En misschien is het ook handig dat je mij ook jou nummer geeft... als er dan wat is... dan kan ik ook altijd even bellen. Maar oke... das mijn idee... en weet wel dat ik soms hele afwijkende ideeën heb... Maar vond deze wel meevallen eerlijk gezegd. kortom: velgen nog te koop... 150 euro
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ps.
Zonder haast valt altijd wat te regelen... zo krijg ik nu ook een velg van Gert, wonend in de omgeving van Tilburg, die hij mee heeft gegeven aan Douwe... (die ik via mail overigens niet kan bereiken... dus doe zo wel even een PM, was het al bijna weer vergeten ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja...je wilt velgen verkopen ik heb duidelijk gezegd dat ik zou komen en dat ik van ver moest komen. Ik heb in meerder threads gevraagd hoelaat iedereen er was en tot hoelaat. je hebt zelf nog gereageerd tot uiterlijk half 4...ik was er om half 3. Ik nam de moeite om even (4,5 uur) in de auto te zitten (GTI zuipt $super98$) en jij kon niet eventjes wachten tot ik er was. Ik bedoel als ik zeg dat ik kom dan zorg ik ook dat ik er ben. Voor jou misschien een gok om daar wat langer te blijven...voor mij was het een veel grotere gok om daarheen te rijden. Naja het is jammerlijk niet gelukt om elkaar daar te treffen. Kunt wel zeggen dat ik je nummer had moeten hebben maar ik was...(erg vreemd ja) in de waan dat er tegenwoordig nog zoiets was als afspraak is afspraak en niet had gedacht jou nummer nodig te hebben. Het heeft mij meer gekost dan jou dus hou alsjeblieft je commentaar dan ook voor je. voor hetzelfde geld was ik een half uurtje eerder vertrokken en jij een half uurtje langer gebleven en was jij van je velgjes af en had ik ze nu in mij bezit en had ik je niet horen klagen. Dus einde flame volgende keer beter! En ik heb al gezegd volgende keer doe ik het anders want mensen uit noorden zijn me veels te ongeduldig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vechten jullie dit ff lekker op msn/mail uit, in plaats van hier op het forum!!
|
|
||||
|
||||
![]() zal ik me dalijk ff omdraaien en jou ff bij je oortje pakken
![]() ![]() en we zijn niks aan het uitvechten..maar gewoon ff aan het discusieren en daar is een forum voor ![]() misschien dat ik binnenkort een mogelijkheid zie om naar heerenveen te rijden...maar dat word dan pas volgend weekend... Last edited by ForumFreak : 19-04-2004 at 14:16. |
|
||||
|
||||
![]() zoals ik in andere topics al zei.... heb veel mensen die er wel waren niet eens getroffen.... was een beehoorlijk opgave geweest mij te vinden.
En ik heb inmiddels de gewoonte om reacties in topic niet bijzonder serieus te nemen.. ik heb wel gezegd dat ik msn en mail heb... Hoe vaak wordt er niet geroepen: die wil ik wel hebben, of die koop ik wel... en dan is het uiteindelijk een teleurstelling als de koper had moeten begrijpen, ik vind het wel leuk, en zou het graag hebben, maar zo serieus was het niet bedoeld.... Zal eerlijk zijn dat ik jou als bieder niet 100% serieus nam.... :o maja... beetje wantrouwend type ben ik... vb. heb men RC-hobby op internet staan..... inmiddels zown 7 reacties gehad.... allemaal heel uitgebreid beantwoord, en allemaal extra foto's e.d. bijgevoegd... en heb van geen van allen ook maar iets terug gehad.... Mijn les: zal voortaan zelf wel vragen om tel. nummer en naar wat de bedoeling is, en een beetje een soort van iets afspreken.... Vind het ook erg lullig... Je hebt er inderdaad een eind voor niks voor gereden, en ik was teleur gesteld dat ik ze niet heb kunnen verkopen.... Heb ze de hele tijd dat ik er was voor de auto laten liggen, en steeds op gelet of er een belangstellende, die jij dan mogelijk was geweest bij stond... maar dat leverde ook niks op.... Maar oke, case closed.... We komen er onderling wel uit... Je hoort van me.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet hoe je jetta eruit ziet dus als ik die gezien had had ik je klem gezet net zolang totdat je me je vlgen overhandigde ![]() ![]() ik hoor het wel. |
|
||||
|
||||
![]() kijk, opgelost,... ik heb wel een set velgen weten te bemachtigen in hoogeveen.. had idd een tel. nr. maar was niet nodig want ik herkende de auto... en idd... rond half3 ben je gewoon te laat... heb het vroeger ook wel eens zo gedaan, omdat ik tot 6 uur sochtends moet werken op zondagochtend... daarom ga ik het laatste jaar rechtstreeks uit m'n werk.... (dit is meteen DE verklaring waarom iedereen denkt dat die wallen altijd onder m'n ogen zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Gtipowerrr: PB binnen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaja...en al gereplied |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd...meeting was vet..dus daarvoor was ik ook wel gegaan. |
|
||||
|
||||
![]() staat van de velgen:
zit dus nog werk aan! lichte schade op 1 van de velgen:
|
||||
|
||||
![]() zo vind ik ze het mooist....tsja en dat er wat werk aanzit is geen probleem...ik heb werkruimte zat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt je box vol Henk...
|
||||
|
||||
![]() ja ik zag..het..je zit snel aan de 50 berichten...ik heb hem al inmiddels wat ruimte gekweekt
![]() |