![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dees topic eens vanonder 't stof halen ...
Van links naar rechts ... Vespa 125 Primavera 1975 - Vespa GL150 1960 - Acma 125 1956 (Franse Vespa) ![]() Mijn nieuwste aanwinst van afgelopen weekend ... Saroléa "Blauwe vogel" Bj. 1951, tis nen 125cc 2-takt ... Saroléa is de oudste Belgische motorfabricant, en sinds 1957 zijn ze gestopt met de productie ... ![]() ![]() ![]() Der hangt idd nog een Nederlands kenteken op, moet 'm nog invoeren ... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dacht dat ik er een foto bij had staan ![]() bij deze dan nogmaals.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen winter een Fireblade erbij gehaald omdat de plannen met de cbr1000 wat langer gingen duren.............
Geen tijd voor spuitwerk dus stof erop. ![]() My exhaust? I like it loud ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb een zwarte '97er cbr600f
|
|
|||
|
|||
![]() @Dasher
Wat een ontzettend fout ding! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment staat dit in de schuur..
FZR600: ![]() Vespa GS160 met een 200cc rally blok in aanbouw: ![]() en ben op zoek naar een Buell als vervanger voor de FZR..
|
||||
|
||||
![]() Had volgende maand willen beginnen met mijn motorijbewijs, had zodra ik mijn rijbewijs had ook al een motor ter beschikking. Een yamaha rs 500 (racer) uit 1979 met open pijpen.
Helaas kreeg ik afgelopen maand een dikke rekening van school, voor mijn laptop. Jammer maar dan gaan we gewoon opnieuw sparen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe aanwinst:
|
||||
|
||||
![]() Gisteren m`n 3e motorrijles gehad...ben van plan om volgend seizoen eentje te kopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah, hier ook even het laatste nieuws toevoegen: er staat weer een dikke tweetakt in de garage naast de andere motoren. Deze keer een zelf opgebouwde Honda CR500. Wheelie heaven
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben nu zelf ook bezig met het bouwen van een fighter,heel leuk om te doen!!
![]() Momenteel bezig met het pas maken van een vfr achterbrug. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() golf1 verkocht om deze zxr te kopen,domste wat ik ooit gedaan heb,haha. Niet qua motor, want dat was een superfijn ding,maar motorrijden kan niet op tegen het rijden in een oude vw ![]() nu weer verkocht, en een jetta weer teruggekocht ![]() zou ooit nog wel eens zo'n supermotard(?) als in een vd laatste posts (honda cr) willen hebben ![]() |