![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jups. DX staat nu thuis in het hok wachtend op een opfrisbeurt en wat nieuwe pakkingzooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat lekker met de site
![]() Nieuwe toevoegingen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________________________________________ ________ Staan nog 2 in de wacht, wegens onvoldoende gegevens ![]() DOMI en Huibert (penningmeester golfcabrioletclub.nl) __________________________________________________ ________ Kom maar op met de verdere aanmeldingen dames en heren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gegevens heb je nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je staat er op DOMI
![]() Evenals Cabrio-Addict ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, ben weer even bezig geweest
met de site ![]() Foto-update: ![]() Nieuwe bezoekers toegevoegd: ![]() ![]() Enjoy your stay ![]() ____________________________________________ Is hier nog iemand die zn Einser op de site wil zetten? ____________________________________________ BTW: Iemand nog leuke vernieuwingsvoorstellen voor de site? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Thanx!
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 04-01-2007 at 17:41. |
|
||||
|
||||
![]() joe hef meel en piekaas
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankuwel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Shit, moet nog steeds pics maken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zat net ff te neusen bij de polotjes en lijkt me
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Joey ![]() Het is helaas geen MK1 ![]() Wel mooie polo verder hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel, er staan al weer een
paar nieuwe auto's bij de bezoekers: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________________________________________ ________ Bedankt voor de vele aanmeldingen ![]() Maar er kunnen nog veel meer bij, dus blijf je aanmelden! Elke MK1 is welkom: passat, polo, derby, golf, jetta, golf cabrio, caddy en AUDI50... Vergeet ook het gastenboek niet!!! |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb je ook foto's gemaild
echt een mooie site ![]() Groeten Jasper |
|
||||
|
||||
![]() TADAAAAAA!
![]() Hij staat er al op.... Zijn er nog meer die willen? |
|
||||
|
||||
![]() ja, binnen 4 maand heb ik er eentje voorje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sow... ff weer een update:
Nieuw in ons eigen wagenpark: ![]() Binnenkort nieuwe foto's van o.a. Tiena's Jetta (verlaagd + sportvelgen), nieuwe foto's van mijn daily en de nieuwe Golf1 GTD van Henk v/d Veen!!! En nieuw bij de bezoekers: ![]() ![]() ![]() De "broer" van Goldfinger (KB-67-PN, Goldfinger = KB-66-PN) Onze eigen BIG MAC MARK en zijn dakloze En Roy Conen, trouwe bezoeker (tevens zijn daily cabrio ![]() __________________________________________________ ________ Jullie zien het, de site is always on the move ![]() Wil je er ook bij? Er is plaats genoeg, dus kom maar op met jullie foto's! Kijk ook eens op onze Marktplaats en schrijf in het gastenboek!!! |
|
||||
|
||||
![]() Vette shizzle, my man!
![]() Wordt echt een toffe site man, ook omdat nu die 'marktplaats' in de lucht is! TOP!
|
||||
|
||||
![]() Sow...
Na een behoorlijke poos weer eens bezig geweest ![]() Even te druk gehad met de organisatie van de meeting, en het ontwerp van de flyer... Nieuwe bezoekersgalerijen: ![]() ![]() ___________________________________________ Al er nog meer zijn die hun MK1 graag op de site zien, hoor ik het graag ![]() Bekijk de pagina's over de meeting ook maar ff ![]() En vergeet het gastenboek niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Sponze ik mis mijn pics?
Supersprinter ![]() Last edited by supersprint : 05-03-2007 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() SponzeR zal er wel nog aan werken.