![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Enige echt verstandige dat ik gehoord heb. Nouja, wat ik zou doen, naast huisje, garage, auto's... - Schulden afbetalen. - Deel wegzetten. - De mensen die er afgelopen jaren voor me zijn geweest toen ik geen geld had bedanken, en wat leuks voor ze doen. - Studie afmaken. - Leuk bedrijfje opzetten, wat kleins.
|
||||
|
||||
![]() Mijn lotnummer is EB 013282, dus stuur maar een PM als je me lotnummer voorbij ziet komen op tv
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weinig originaliteit van mijn kant:
Hier ben ik vandaag nog langs gereden. Een koopje voor slechts €28.900... ![]() en ![]() Net als vroegah!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeah, a Bandit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook bij mij is het door het hoofd geschoten.....
![]() 23.59 sms bericht voorbereid op mijn telefoon. 00.00.00 gelijk doorsturen naar mijn baas, dat dezelfde telefoon 2 januari terug te vinden is op mijn bureau(die dan verders leeg is) - Mijn huis compleet af betalen en de garage uit breiden. - Porsche voor de fun - leuk bootje - VW Toureag om het bootje te trekken - BMW 5 serie voor het reizen Familie wat geven ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eerste jaar niks doen, niks zeggen, niks uitgeven.
Ben niet zo dol op zogenaamde vrienden in eens. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() * Huis afbetalen.
* Huis in Spanje erbij kopen.( + A4 cabrio o.i.d.) * Range Rover supercharged voor vrouw en kind kopen. * R8 halen. * Allernieuwste snufjes kopen voor de drukkerij en de lastige klanten wegsturen. * Mooie Golf 1 laten opknappen of die van Stroeve kopen. * brommercollectie uitbreiden met Maseratti brommer uit '62. * enzovoorts...... * mocht het niet gebeuren, veel wensen en dromen. ![]() * Alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar iedereen!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag je nu onderhand wel gaan vertrekken!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is ons serieus waar gebeurt... maar die kerel kocht een nieuwe R32 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij ons kwam een ietwat raar mannetje binnen die zijn alledaagse saaie auto kwijt wilde, en hij moest effe weten of we bij Audi wat beters hadden. Zijn alledaagse auto was een hele dikke A8, de een na dikste. Zijn nieuwe auto werd een goud-kleurige ( ![]() Zijn manier van opties uitkiezen was: zet alles er op, en ik vertel je wel wat er af moet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is simpel : als ik er dan een vriend bijkrijg dan heb ik er al 1 meer als ervoor .. Dus dan valt het op Net afgesproken dat het dan dit project wordt : http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=390795 |
|
||||
|
||||
![]() zou alleen eindelijk de 20vt in de golf leggen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben wel benieuwd of er hier daadwerkelijk iemand wat wint!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ook
![]() Als iedereen ze lot nummer even doorgeeft, is het straks makkelijk te achterhalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb al €10,- gewonnen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog niks .. en dat blijft zo
![]() |