![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie foto , was wel ff schrikken toe die vast liep .
![]() volgende week nog lager ![]()
|
|||
|
|||
![]() wie laag wil zijn moet omrijden !!!!
|
||||
|
||||
![]() Er zijn weer wat dingen veranderd aan de jetta , dus weer tijd voor een update .
Zondag een setje verbreed staal 7,5 en 8,5 J 14 ' wezen halen bij black devil . Eerst de velgen gepast en een proef rondje wezen sturen . Het paste allemaal perfect zonder aan te lopen . Conclusie .... zakken dus ![]() ![]() ![]() Met de Mid winter meeting nog wat leuke spullen gekocht * smoke knippers in de voorbumper . * sanspeed stikker . * sanspeed naamplaat . * eight ball deurpennen . Goed genoeg gelul , tijd voor een fotoshoot . en nog 2 rolling shoots tot zover weer de update , volgende stap wordt wielkasten uitrollen en achter ook naar -12 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Me like it
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf zo....alleen dat dakrekje snap ik niet helemaal...zonder zou hij in mijn ogen dikker en strakker zijn...
|
||||
|
||||
![]() vette jetta hoor, ik zou m zeker niet lager hangen achter
hij hangt nu perfect recht vind ik .. ik zou wel de staaltjes matzwart coaten, staal in het zwart is altijd goed ![]()
|
|||
|
|||
![]() dikke sjit ouwe
![]() wieltjes staan zeker netjes alleen jammer dat je de schuur niet meer in kan ![]() vanavond de drempel maar is verlagen ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Low=Nice
![]() Goed bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de leuke reactie's .
tja het dakrekje ..... weer eens wat anders zegmaar .
|
||||
|
||||
![]() weer eens wat anders? neuh...uniek ben je echt niet meer hoor
![]() en heb je de wielen op de laatste foto`s nou zwart?
|
||||
|
||||
![]() wielen staan er mooi op, gewoon in het zilver laten.
denk dat op de laatste foto nog de oude wielen zijn. dakrekje zou ik eraf laten maar ieder zijn keuze ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd de wielen in het zilver staat een stuk beter bij je jetta vind ik.
lekker laag zo trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de zwarte wielen op de laatste foto zijn van mij die had johs ff in bruikleen !
ik zei ook van maak ze zwart maar vind ze in het zilver ook heel netjes staan ! en wat betreft de imperial tja het gaat niet om uniek maar wat je zelf mooi vind !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() tijd voor een update voor de buurman !
eerst de achterlichtjes : ![]() en er is ook een enkele wisser gemonteerd : ![]() tot dusver de updates uit jetta land !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit maar maak je bumpers weer eens mooi zwart...
|
|
||||
|
||||
![]() dank u dank u . de bumpers moeten idd weer eens goed aangepakt worden . net als de rest van de wagen trouwens , paar dagen onder een boom gestaan . alles plakt
|
||||
|
||||
![]() dikke bak hoor, jij had toch ook verbreed staal voor de corrado gekocht???
|
||||
|
||||
![]() klopt , maar die gaan weer de verkoop in . keuze is gevallen op keskin kt1