![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lampjes binnen
![]() ![]() ![]() En het (onduidelijke) resultaat in t licht: Voor vs. na: ![]() ![]() Lijkt wel wat minder lichtopbrengst... Vanavond maar ff weer kijken ![]() __________________________________________________ _______ Anyway... Zo langzamerhand wordt het steeds meer een low-budget projectje, en ik heb er al met al wel lol aan ![]() Wordt iig heel wat anders dan mijn eerste plannen ![]() I'll keep you informed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt indd wel minder lichtopbrengst maar dat komt door de kleur maar dat mag de pret niet drukken het gaat toch om de looks.
Heb je al 5,5 velgen gevonden staat nu ook een setje op mp!
|
||||
|
||||
![]() ik had met gele lampen ook minder lichtopbrengst, maar omdat het een andere kleur heeft is het niet hinderlijk minder
|
|
|||
|
|||
![]() oldskool hihi
strak hoor |
|
||||
|
||||
![]() minder opbrengst komt volgens mij door de metalen
ring de voor de lamp zit... ![]() blokkeert nogal wat licht... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je nog gespot vandaag of eigenlijk gistermiddag rond kwart voor 5... Was met de bedrijfs opel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt
![]() Zag het pas op t laatste moment ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sow... Topic even laten verplaatsen en
hernoemen ![]() Schroefset voor de Groene GLS is onderweg, dus heb straks "een verlagingssetje over" ![]() Zijn nog een paar dingetjes onderweg ![]() More soon ![]() |