![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er was niemand aan het drammen, er werd je alleen maar door iemand op een fatsoenlijke manier een suggestie gedaan, dat mag toch?
|
||||
|
||||
![]() ja dat mag, Maar waarom moet een auto altijd voldoen aan de auto aan de persoon die reageert??? dat vind ik drammen, zoals ik al zeg smaken verschillen, accepteer t.
ik mag daarop toch ook reageren... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker, maar alleen iets rustiger...
|
||||
|
||||
![]() prima, maar iedereen zal toch begrijpen dat de keuze van iemand zijn smaak, nooit het zelfde zal zijn als een ander, probeer de ander dan niet te gaan sturen, die heeft zn beslissing toch gemaakt. er staan hier zoveel reacties op dit forum : ik zou dit, of als je nou dat veranderdt.... Accepteer het of reageer dan niet. maar goed dat is mijn mening, en die is ook niet een ander zijn mening......
zo beter dan? |
|
||||
|
||||
![]() zo is het beter!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
poe poe das ook wel n geil bakkie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, Thx Mate, Nou Ik Zou Zeggen Sla Je Slag, Want Hij Is Te Koop.
|
|
|||
|
|||
![]() ik zou toch gaan voor een niet verlengde motorkap,andere velgen enz,dit kan gewoon niet
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee Je Heb T Gelijk, Hoe Heb Jij Het Dan, Stuur Ff Foto, Dan Maak Ik M Net Zoals Je Jouwe.....
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() zo iets dus |
|
||||
|
||||
![]() Yep dat is m, ga gelijk aan de gang. Helemaal super trouwens!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb al 2 auto's, nog eentje derbij is me net ff te gek ![]()
|
||||
|
||||
![]() ok dan. al goed bezig dus!!! thumbs up.
|