|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is dit zo'n Koni set met H&R veren. Laagste dat je kan krijgen voor de T3. En redelijk aan de prijs
|
|||
|
|||
Quote:
ik had ook graag eens met zekerheid geweten welke veren en dempers hier onder steken. ik wil mijn T3 namelijk net hetzelfde krijgen qua hoogteligging... |
|
||||
|
||||
setjes voor T3 zijn niet meer nieuw te krijgen (wat ik r van weet),
we moeten het nog doen met de veren die nog in omloop zijn. maar je kunt bij verschillende firma's in nederland je eigen veren laten verlagen (dmv warmte) op de cm naukeurig. |
|
||||
|
||||
Stoer ding wordt dat zo !
mooi als de ramen er weer inzitten, dan wordt het weer een mooie complete bus |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel wil je er hebben? In Duitsland zijn ze genoeg nieuw te koop. AD racing, met het Koni schokbrekerset en de bijgeleverde H&R veren lig je even laag WS-Winkler Verkoopt ze, en ook op www.t3-styling.de zijn ze te vinden, maar kan momenteel niet op die site komen..
|
||||
|
||||
Kijk kijk...
Dat zijn bekende wielen :-) Maar tering laag ja... Heb nu GTS 70/50 kit eronder maar wil nog lager... Zal eens gaan surfen... grtz..Vic
|
||||
|
||||
Vind dat we nog steeds recht hebben op pica's
|
||||
|
||||
Anders ik wel!!!
grtz..Vic
|
|||
|
|||
zijn deze velgen van porsche plug en play op een t3 of toch enige aanpassing nodig?
mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had een setje laten maken 6j terug van de Firma SPAX ..met een bescheiden verlaging van 120mm maar heb het setje nooit monteerd en door omstandigheden (ons huis ) is het dan verkocht en dus geen pics van
|
||||
|
||||
Quote:
liggen voor plattere banden op dan op de foto's... project heeft tijdje stilgelegen... barry is met een nieuwbouwwoning aan de gang, vandaar even weinig updates.. maar zodra er weer vooruitgang is, komen er vanzelfsprekend weer nieuwe foto's |
|
|||
|
|||
Quote:
ik bedoelde eigenlijk als de steek en naafdiameter en zo hetzelfde is of als er moet aan velgen aangepast worden of adapters nodig?? |
|
||||
|
||||
alles is 5 x 112 plug en play..
|
|
||||
|
||||
Wanneer de boutgaten maar M14 zijn Anders moet je de boutgaten uitboren, dat was ook het geval bij mijn MB velgen.
|
||||
|
||||
@Jettameister...
120 mm ja..die moet ik hebben ;-) grtz..Vic
|
||||
|
||||
[off topic mode on]
he bruders! jullie onderschrift klopt niet meer he! polo 94=sold [off-topic mode off] |
|
||||
|
||||
Off topic mode om...
Jajajajaja...komt goed hendrik ;-) off topic off....
|
||||
|
||||
Hajee, ik zag volgens mij een foto van deze bus in het "post dikke T3 foto's" topic voorbij komen. Inmiddels al meer foto's van deze bus zoals ie er nu bij staat?
|
||||
|
||||
Quote:
als het goed is, is ie bijna af.dan post ik gelijk foto's. |
|
||||
|
||||
Waar blijven die pica"s.....
ff lekker zeiken ..hihihi