![]() |
|
||||
|
||||
![]() ze zijn inderdaad een paar uur later verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() zo vanavond ff nieuwe foto's geschoten...
![]() ![]() http://www.mijnalbum.nl/Album=KK3373LC Voor alle foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele mooie golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() thnx mannen
joeri...het worden c2's...heb al een setje gereserveerd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() UPDATE na lange tijd: Het werden dus geen c2's, totaal hoe ik het wilde hebben werd me te kostbaar...Rij nu op OZ Polaris 16" 7,5j met 195-40-16 dunlops eromheen:
zondag even wat, in mijn ogen, mooie foto's geschoten 8) Oordeel zelf: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() setje originele mistlampen liggen klaar, mis alleen nog een linker binnenwerk....De heldere ZOOI gaat eruit...ken rechts vissen houden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor, lekker origineel. Alleen nog wat lager en een ander setje wielen?
|
|
||||
|
||||
![]() dit setje wielen zit er net een week onder....ik vind dit mooi staan (real life beter te beoordelen) en ook nog makkelijk schoon te houden...eind oktober komt er een schroefset (gaat dus nog wat naar beneden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn absoluut mooie wielen hoor, ze misstaan zeker niet. Ik vind het persoonlijk alleen meer een set voor Golf3. Makkelijk schoon te houden zijn ze zeker, heb zelf mijn Golf 2 op OZ Saturn Plus gekocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is een zes-spaak velg toch? En het is de bedoeling dat de gti een rustiger leven krijgt en dan komt er een mk3 tdi naast voor dagelijks...dus heb de set gekocht met dubbele bedoeling
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind het heel leuk staan Marcel. Dergelijk setje zou me ook wel bekoren voor in de winter.
Alleen nog wat mooi laten zakken en je hebt een mooie auto hoor!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |