![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, Maar ik zie niet zo veel bussies, Leon waar is die van jouw?
Is dat volkswouter met ze nieuwe safaries die ik daar zie? Groetjes.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Niels, Nog vergeten je dat te melden, maar ik vind je 03 zeer fraai!, maar ja ik ben waarschijnlijk één van de weinigen hier die de 03 en dan zeker van de latere typen, 'vet' of gaaf vind. Van welke maand in 1974 is-ie? (kortom met tandheugel besturing of net niet?) Zie bv nergens de foto van de erg GermanLook-achtige 03 van Paul (dacht ik) van Volksrepairs. Het 356 blok in de ovaal van Jan was ook zeer innovatief, in ieder geval iets nieuws. Niet compleet origineel, maar wel één van de heel weinigen in Nederland met zoiets. Greets, Walter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is Aart-Jan... de webmaster van Keversite.nl ...Mr. Keversite.nl zeg maar... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() http://www.keversite.nl/fotoalbum/f...62004155447.jpg deze toch? hijs een beetje overbelicht en verkeerde hoek genomen, maar de kever is errug mooi! |
|
||||
|
||||
![]() Die van Paul is echt mooi, strak dingetje!!
Die ovaal met dat 356 blok vond ik ook bruut, heb hem 3 keer binnen zien staan en telkens waren ze een stukkie verder met dat ding, leuk dat ik hem nu ff heb zien rijden!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Aart-Jan... Welkom!! :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan er volgende keer een politiekevertje komen. Leuk om te sprinten tegen die verdwaalde Vectra. Er stonden weer mooie bakkies tussen. Het gaat toch wel kriebelen.
|
||||
|
||||
![]() In 1 woord: GEWELDIG!! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi 'origineel' bakkie he... bij deze nog een pic:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was weer heel gezellig. Ik moet toch maar hard gaan sparen... dan kan ik weer een kevertje kopen! Ik mis de mijne toch wel errûg!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welkom... en kan ik me voorstellen!?! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vast wel: Hallo ik ben.... :biggrin: Gelukkig toch idd een foto van Paul zijn 03. Ben zwaar jaloers op zijn getinte uitklapraampjes, maar het schijnt dat-ie voor mij ook een setje van die ruitjes gaat reserveren ![]() Walter (aangenaam) |
|
||||
|
||||
![]() Toch wel weer een boel gemist zeg, dat werk ook altijd maar weer....
Volgende X zeker weer erbij al is het met de Vento !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, ik zie ook dat ik een boel heb gemist! Gelukkig heb ik dan nog een wedstrijdje gedaan tegen een kever met mijn golf 1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee alex ! Onze bus was er niet bij, kan maar met 1 auto tegelijk rijden he ![]() Volgende x hoop ik alles weer bij me te hebben, dan zet ik de bus alvast in de garage in Zevenhuizen, dan kan ik ff op en neer om m op te halen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn met de (hopelijk dan lage) Westfalia ..
![]() dadelijk eerst Creative maar eens bellen waar me vooras blijft,want die had allang binnen moeten zijn !! (kheb al wel de rekening,maar nog geen as ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jezus,wat een slap gelul hier..
![]() Alex,dat was idd mijn bus op de foto.Heb vorige week de safari`s gemonteerd en ik vind ze helemaal geweldig,wreedste optie ooit! Gelukkig internet ik alleen `s ochtends als ik uit me nest kom,dan heb ik nog wat aan mijn dag. Gisteren,ook een lekker daggie gehad maar niet heus.Had eerst een werkoverleg van 10:00 tot 12:00 toen naar school om 2,5 uur examens te maken,daarna moest ik 1,5 uur op de uitslag wachten en toen kon ik doodleuk weer naar het werkoverleg van 17:00 tot 20:15. Toen overleed ook mijn radio nog eens in de spijl en ben ik na het werkoverleg ff gaan shoppen bij de Halfords.Heb ik voor 179euro een nieuwe radio met 10 cd-wisselaar kunnen kopen van Sony en gelijk gemonteerd natuurlijk.. ![]() Vandaag gaat de motor en de versnellingsbak uit de spijl,voor de nieuwe bakrubbers,nieuwe koppeling en dubbele carburateurs. Dus nog zat te doen.
|
||||
|
||||
![]() Zozoo er is flink gegumd...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zow he, er is idd flik gegumd, bedankt voor de mededeling!!
|