![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wolf in schaapskleren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hmm echt leuk project,maar hoe ga je dat met die aandrijf assen doen? Laat je die op maat maken ?
Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Op de IC na een originele look ![]()
|
||||
|
||||
![]() die zaag ik op lengte en dan draai ik er pas bussen voor zodat ze gecentreerd zijn
word bij opel cora a 2liter 16v ombouw ook gedaan gaat goed |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels is het uitlaatsysteem passend gemaakt, wel even tijdelijke oplossing want er komen nog andere dempers onder, met de aandrijfassen word deze week een begin mee gemaakt.
ook een filmpje gemaakt van het motorgeluid maar die komt nog. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Posten dat filmpje ![]() Ben benieuwd !!
|
||||
|
||||
![]() Dit filmpje is helaas mislukt, krijg hem niet goed omgezet. Maar goed er komt spoedig een nieuwe want de auto rijdt! aandrijfassen zitten eronder. nu moet alles nog even afgesteld worden enz.
|
|
||||
|
||||
![]() zit de g-lader nu helemaal weggestopt onder de slotplaat?
Leuk project overigens watvoor kleur word het? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep die zit daaronder kleur zal hetzelfde blijven alleen milestone bumpers en spuiten |
|
|||
|
|||
![]() super zo geworden ben benieuwd wat het doet in een polo.
|
||||
|
||||
![]() Echt een vet project!!
![]() ben zwaar benieuwd naar het filmpje.. maatje van mij had in een 6n een g40 ingebouwd, met origineel vermogen, en dat ging al als een speer.. dat van jouw zal ook gruwelijk gaan lopen denk ik ![]() succes nog met je project..! |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf project dit, puik werk wat jullie leveren
![]() Ben benieuwd naar het eindresultaat ![]() Succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuk project zo!
Past allemaal net. Hoeveel vermogen wil je er precies uithebben? Met een goede chip en pouly kom je een heel eind. Hulsenturbotuning.nl heeft hele goede. Mare, zou dan wel eerst de lader ff reviseren,anders zal t waarschijn niet lang duren.... Arno