![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tjah volgens mij zitten die goed maar Zeg is de juiste volgorde als je die weet kan ik dat ook nakijken..(je weet maar nooit)
|
|
|||
|
|||
![]() nou heb dus geen vonk...Weer een onsteking naar de klote ...
|
|
|||
|
|||
![]() Golf loopt ±D
|
|
||||
|
||||
![]() en waar lag het nou aan ?
loopt ie fatsoenlijk ? ![]()
|
|||
|
|||
![]() We vonden een scheurtje in de bobine kabel en defect stekkertje wat niet goed aangesloten zat,Hij loopt nog niet goed want er zit een spinnenkop op die niet voor deze auto is dus moet effe andere regelen want hij loopt nu 3000 toeren stationair...
|
|
||||
|
||||
![]() mooi dat ie weer leeft en suc6 met de verdere werkzaamheden
|
||||
|
||||
![]() het begin is er weer
![]()
|
|||
|
|||
![]() En het eind ook,
Vanavond de auto afgemaakt,koelsap erin gegooit half uur tot 3 kwartier stationair laten lopen.Motor liep netjes rond de 1200 toeren nu.Nou met pijn en moeite de tuin uit gereden omdat ie zo laag lag raakte ie alles bijna..toen effe de remmen schoon getrapt bij ons achter nou toen maar de weg opgegaan daarbij ook van alles geraakt.Nou 100 meter verderop wouden we industrie opgaan had me koppeling in liet hem weer opkomen met gas erbij en merkte dat ik geen gas kon geven maar 3000 toeren bleeft lopen..Toen viel de motor met een harde klap uit de uitlaat stil,Toen gestopt proberen te starten en kreeg enkelt backfire en nu doet ie niks meer |
|
|||
|
|||
![]() Balen!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk...zo gaat dat bij mij nou ook altijd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Idd erg balen.Kan gelukkig de lol er nog van inzien maarjah ben benieuwd wat het nu is ...
|