![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu twee... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ik heb de flyer binnen en hangt boven mijn bureau (naast de Budel flyer... zal ´t ooit net zo groot gaan worden?!?)... cool man!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maak je geen zorgen, W76 heeft em al gezien ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat nog niet iedereen het weet maar een aantal wel want die hebben er ak aardig over lopen zeuren en ik zal geen namen noemen hoor wouter.......
maar ehh de derde acn gaat FLASHBACK open dat is mijn barretje in la baraque en met lekkere ouwe muziek om een beetje te wennen alvast kan je ff op www.labaraque.nl kijken leuke site met fotoos enzo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Wouter... er hangt ook een echte website aan he... 'www.AircooledCruiseNight.nl' Kun je natuurlijk ook ff op je website vermelden... :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt gelijk! Ik heb het net even aangepast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi aan de Luchtgekoelde Belgen,
Op dinsdagavond 6 juli is er een Aircooled Cruise Night tot in Zevenhuizen Nederland (en terug ;-). Afstand: 110km vanaf Antwerpen. Ter plaatse is er een beregezellige luchtgekoelde meeting + gelegenheid om iets te drinken / eten. Vertrek omstreeks 18u00 aan het benzinestation langs de E17 te Melsele (Beveren), in de richting van Antwerpen. Stopplaats voorzien omstreeks 18u45 - 19u00 aan de oprit van de E19 te Sint Job in 't Goor. Omstreeks 23u00 zijn we terug in België. Meer info: www.volksaddiction.nl Wil je deelnemen aan dit convooi? Stuur dan geen reply op dit e-mail-adres, maar laat iets weten via curlie@boxertje.com
|
||||
|
||||
![]() Dat wordt druk daar! En veel mooie rides erbij
![]() Die belgen hebben nog wel eens wat moois, ook op Budel!
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 24-06-2004 at 12:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psies en ik heb er ook weer erg veel zin in... is het wat om weer met een cluppie net als de vorige X vanaf Veenendaal via Bunnink naar 7Huizen te cruizen... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mij best! Als jij dan weer zo'n mooie foto vanaf de vluchtstrook maakt ![]() ![]() |