![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie fotos !!!
|
||||
|
||||
![]() Super foto's!! en een supervette wagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super foto's! waar was je bij het gardameer?
|
|
||||
|
||||
![]() ik moet ook maar weer eens naar oostenrijk / zwitserland toe....prachtige omgeving.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In 't zuiden bij Peschierra. Ik moet zeggen dat het daar wel héél erg toeristisch is. Het noorden van ht meer is wat dat betrefd mooier en een stuk rustiger. Nog een minder berichtje: De 1200 mex motor heeft de vakantie toch niet helemaal overleeft ![]() Hij had bij terugkomst een vaag bijgeluid en ik hoopte nog dat het door de ingedeukte ( :oops: ) uitlaat kwam maar het blijkt de nokkenas te zijn. Maarrrrrrrrrr gelukkig staat dit al weer klaar in de garage! ![]() Een 1200 uit 1960 met vaste dynamosteun! Komt goed! |
|
||||
|
||||
![]() Echt een Kever met stijl. Stil zetten heeft weinig zin; gas erop en genieten
![]() Erwin; had het mexicaanse motortje al zoveel gelopen of zijn deze gewoon stukken minder van kwaliteit? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dude... SLOPER ![]() ![]() Maar hij heeft je toch een heel eind heen gebracht! Nu is het kevertje waar hij uit komt helemaal dood ![]() Maar die 30pk is wel een hele goeie vervanger! Mooi periode-correct ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mag ik vragen met welke camera deze foto's worden genomen?
Wat een mooie kwaliteit foto's! |
|
||||
|
||||
![]() Met een Fujifilm FinePix S7000.
Geweldige Kever, locaties en foto's, dat moet een leuke reis geweest zijn!