![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aaai die zijn wel erg groot geloof ik...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Grote foto's kunnen niet gelinkt worden, je moet die kleine exemplaartjes gebruiken.
![]() Quote:
Alstublieft. ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie golf 1 en 4 natuurlijk
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank u.. ![]() ![]() Tis nog effe wennen die foto's.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() je kunt de foto's ook hier op het forum kwijt. blijft de kwali ook wat mooier
|
|||
|
|||
![]() leuke golf1
Mooi houden en naar eigen smaak maken Als je iets van een ander aanschaft ga je toch dingen veranderen |
|
||||
|
||||
![]() Een hele dikke golf 1.....echt duitse look zo...super!
|
||||
|
||||
![]() nog wat oude meeting foto's van het forum:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lachen Tjaap dat je die foto's nog hebt!
|
||||
|
||||
![]() ik bewaar ALLES... en degene die ooit bij mij thuis geweest zijn weten dat ik dan niet alleen over foto's spreek
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vertel vertel??
![]()
|
||||
|
||||
![]() na de grijze golf (aan stijn gedoneerd voor onderdelen) een grijze jetta (de foto's van hierboven had ik die jetta 1 dag en had hem toen ook bij me) die jetta heb ik nog maar staat al dik anderhalf jaar gestript te wachten tot ik hem naar de sloop breng.. nu een 100 kleuren jetta en een golf1 TD voor dagelijks. en nog een witte golf1 in de schuur van Stijn, en in die schuur hoop ik maandag nog een caddy bij te schuiven als alles goed is.
|
||||
|
||||
![]() Zo inmiddels zijn we weer 3 jaar verder...
![]() Inmiddels het e.e.a veranderd. de Golf 1 is inmiddels echt een project geworden,rijden doet hij niet meer,maar heb hem nog wel. Wacht op centjes voor een echte restauratie. Inmiddels hebben we er een cabrio type 1 " for the fun" bij en een dikke caddy type 3 als daily en werk. Hoest met de leden van de oude garde hier?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee Gert.. de meeste zitten er nog..
|
||||
|
||||
![]() Die laatste 2 foto's uit je album zijn enigzins verontrustend
![]() Bekende auto inderdaad. Heb hem ook nog wel op een ouderwetse foto dacht ik.. Zal eens kijken. Welkom terug in ieder geval, en uiteraard opknappen die mk1 !! Goeie looks heeft ie nogsteeds (qua verlichting etc).
|
|||
|
|||
![]() Eens wordt hij weer heel mooi
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk, meteen weer reacties. Tsja de type 1, het is echt een drama verhaal aan het worden.
Een paar keer op het punt gestaan en er met een flinke klap met geld weer mee aan de gang te gaan. Helaas had ik de centjes iedere keer weer voor wat anders nodig en komt het ers steeds niet van. Economisch gaat het niet echt super en ik merk dan met mijn bedrijf. Het spaar potje wat ik een paar keer had aangelegd voor de restauratie moest daarom steeds voor wat anders worden gebruikt. Inmiddels staat hij dus alweer 3 jaar stil....ik zal je de foto besparen van hoe hij er nu uitziet....(je kan je der iets bij voorstellen denk ik) Ik merk wel dat ik af en toe wat afleiding nodig heb omdat ik anders echt altijd aan het werk ben, of er mee bezig ben. Vandaar dat ik weer wat actiever wil worden in de scene en weer eens wat meetings wil bezoeken. Beetje ontspannning in het weekend zo af en toe. De GTI blijft een oude liefde ,ik haar haar absoluut in ere herstellen zodra het financieel kan. Maar ach...mijn andere twee auto's zijn ook best meeting waardig denk ik.. ![]() De daily/ werk (handig als je eigen baas bent,dan kun je der wat van maken.. ![]() ![]() Andere hobby /fun bakje : ![]() (he bekende velgen! ) ![]()
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits Last edited by Pro FM : 09-04-2010 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja, de tranen schieten ervan in mijn ogen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zooo.. das weer effe geleden! Inmiddels zijn we weer een paar jaar verder en zijn er wat knopen doorgehakt. De GTI gaat helaas in de verkoop, het restaureren gaat er gwoon niet van komen en het is zonde om hem zo weg te laten rotten.
De cabrio staat inmiddels ook in de verkoop wegens de aanschaf van een andere cabrio met een gereviseerd G60 blok. Ben ook weer wat actiever in de meeting scene dus wellicht kom ik nog eens wat mensen van de oude garde tegen?
|
|||
|
|||
![]() zonde van je golfje!:O maar wat er voor terug komt is ook leuk
![]()