![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo dit topic ook maar weer ff uit de kelder
![]() Na 5 weeken en na 3 cilinderkoppen ![]() ![]() ![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Hehe, eindelijk
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gooi vd week wel ff wat foto's er op. Hoop dat ik hem snel klaar heb, 2 weken gereden 5 weken in't hok. Das omverkeerd no
![]() ![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() kiek, eindelijk weer schot in de zaak
![]() maar niet te snel werken he, doe het maar rustig aan met opbouwen, want anders win jij ook nog van mij ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, maar dan ben jij even lang bezig met 1 auto als ik met alleen een cilinderkop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze de foto's, alleen gaat het (natuurlijk) niet zo voorspoedig als gehoopt
![]() ![]() Maargoed de kop zit weer inelkaar, kleppen ingeschuurt nieuwe klepsteelhoedjes verstuivers weer opgefrist en van 120 bar naar 140 bar inspuitdruk ![]() ![]() het gelaste stukkie, ziet er wel weer goed uit ![]() ![]() ![]() en een frisse kop ![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig bonne! Veel succes nog even
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach ja het mag allemaal niet echt meezitten tot nu toe, maar goed morgen ff nieuwe riem regelen. hoop dat ik het spul dinsdag binnen heb
![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig heb je nog ander leuk mobiel spul!
![]() Succes met je vlaggeschip! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed nieuws en slecht nieuws
![]() Goede nieuws, heb woensdag mijn koppakking en distributieriem gekregen, alles weer opgebouwd, op tijd gezet, gestart.............. en nix alleen een bult rook ![]() ![]() ![]() ![]() grt Bonne |
|
|||
|
|||
![]() het zit allemaal niet mee zeg
![]() ik hoop dat het een kleinigheid is ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Jakkes jong, das minder!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tering hey het zit je echt NIET mee he de laatste tijd
![]() Heb je het draadje wel weer op de pomp gezet, voor de elektrische afsluiter??? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() (sikke) haha mafkees
![]() Nou het is niet de pomp, de hele motor is gewoom kl#%*&n, ding heeft niet genoeg kompressie meer. Heb de cilinder's nog goed bekeken toen de kop er afwas en dat zag er wel goed uit ![]() ![]() ![]() zou zeggen houd het hier maar in de gaten ![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag em bij Pol staan jij, toevallig een transporter waar je mee was?
|
||||
|
||||
![]() ja klopt hij was er met een T4 bus, is van nienke haar vader
![]() maar bonne succes met je noodgedwongen project. maar nu kun je er ook gelijk wel een 2.5 TDI in gooien toch???? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was idd met schoonpa en hun vette t4 bussie
![]() ![]() ![]() ![]() grt bonne |
|
||||
|
||||
![]() Ben vd week nog ff met de audi bezig geweest. Omdat het blok erg veel karter damp heeft had ik een slang naar onder gedaan maar dat lekkte nogal wat olie
![]() ![]() ![]() ![]() de 5 liter kan onder het luchtfilter, plaats genoeg ![]() ![]() en zo lopen de karterontluchtings slangen nu (beetje kl#@$n foto´s) Heb vd week alweer 600 km gereden met de audi hoopen dat hij het nog ff uithoud tot begin volgend jaar, ben van plan om dan het blok eruit te trekken en te reviceren ![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Met een beetje geluk red je dat wel Bonne .
Misschien nog wel langer , je weet het nooit . ![]() Misschien loop je ondertussen nog wel tegen een andere motor aan en kun je deze reviceren en dan omruilen met jou eigen motor. Jou kennende komt het zowiezo goed . In ieder geval succes ermee. |