![]() |
|
|||
|
|||
![]() is totallos komt niet weer op de weg de wolfsburg g60.
|
||||
|
||||
![]() Heb je geen foto van de schade Ruurd?
Taxatierapport of allrisk ?
|
|||
|
|||
![]() jammer vond het een super mooi g60
had ik het geld maar dan had ik em mss |
|
|||
|
|||
![]() ja wel maar heb er geen zien meer in gaat de buld op wil hem niet weer zien.
motor is gelukig nog goed is niks mis mee en kom in de golf 1 gti.
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg zonde ruurd. Maar gelukkig heb je zelf niks. Motor kan nu moi in de golf 1.
Golf 2 rustig slopen en kijken wat je kan verkopen. Zijn nu gelijk veel mensen die wel van alles willen kopen maar als ik jouw was zou ik ff rustig aan doen met alles. |
|
|||
|
|||
![]() doe ik ook niet ligt mij niet in de weg.de motor is echt niet te koop mensen dus geen pb voor de auto verkoop ik ook niet meer.en moet eerst nog wachten op de verzekerig dus eerst kan er nog niks verkopen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee had ik niet had ik dat maar gedaan ![]() doe ik echt wel met de fire and ice vr6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is wel aan te raden ja
![]() Is een flinke klapper geweest, als je er zelf maar niks aan over gehouden hebt is het belangrijkste. hoor het wel als er spullen in de verkoop gaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja echt jammer wees er zuinig op ![]() weer een wolfsburg minder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan het zijn dat ik je vanmiddag in Damwoude zag rijden?
Leuke golf, succes ermee! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt zijn wij geweest vriendin en mijn zoontje zat er in ![]() even autos bezien moet weer wat anders komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vriend, ik heet Johan voor jou ![]() Het was geen commentaar, meer een opmerking over de hoeveelheid topics waarin dezelfde foto's steeds verschijnen. Meer niet! Geen verkeerd woord over zijn auto van mijn kant. En ik rijd zelf 20000 km per jaar Golf, amper 5000 km in de Jetta. Dus dat valt ook wel weer mee ![]() Ontopic maar weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oww Ruurd zwaar kut van de g60 !!
![]() Ik hoorde het van Molle, gelukkig heb je zelf nix ! Einser gaat vast en cker helemaal goed komen ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja zeker komt goed dat word mijn projeckt eerst weer. ![]() motor moet er zo gauw mogelijk weer in. ![]() dus de fire and ice projeckt ligt eerst stil denk dat dat weer een jaar word op geschoven. ![]()
|
|||
|
|||
![]() als hij er in ligt kom je maar eens langs.
|
|||
|
|||
![]() kan eerst wel een slotje op
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ruurd nu nog niet. Wat gaat die mk1 snel van jouw, wat heb je er aan gedaan ? Vandaag even met ruurd weg geweest naar maartenplukt, om een setje g60 bumpers. En op de terug weg deze foto gemaakt ![]() En dat voor een golf 1 gti van 83. ![]() ![]()