![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Gestraal, toen in de epoxy en daarna in industrie lak gespoten. Dit alles door onze vaste schade herstelbedrijf gedaan. Echt weer top werk, ![]() stuurhuis had ik al uit elkaar gehaald en opgefrist, voor de stabilisator nieuwe rubbers en verbindingsstukken gehaald. Van de week rustig aan weer in elkaar zetten. Ga het natuurlijk pas monteren als het motorruim gespoten is. |
|
|||
|
|||
![]() Netjes Ronald
![]()
|
|||
|
|||
![]() Thanks richard
|
|
||||
|
||||
![]() Gezandstraald? Ziet er erg glad uit namelijk.
|
|||
|
|||
![]() eerst gestraald toen epoxy primer en toen gespoten.
Als je dat door een prof laat doen komt het er zo uit te zien. En het is idd erg glad, ze hadden het dan ook wel fijn gestraald moet ik zeggen. Heb het nog in mijn handen gehad nadat het gestraald was, en toen voelde heb wel een klein beetje ruw aan ja. Maar is toch mooi goed gekomen. We zullen zien of het motorruim ook zo mooi word, dat zal bijna niet want ik ga het zelf doen. ![]() Ga hem zelf schuren en voorbewerken bij hun en daar in de cabine spuiten. Niet om de prijs te drukken ( scheelt niks) maar gewoon omdat ik zelf een keer wil spuiten in de cabine. In overleg en met geestelijke bijstand van de spuiter moet dit wel goedkomen denk ik. Ben al druk bezig geweest, motorruimte is nu ontdaan van alle blanke tectiel die erop gespoten was. Kost je wel een avondje met thinner ( en duizeligheid) maar dan heb je wel wat. Morgen ga ik beginnen met het schuren denk ik. Last edited by Ron mk1 : 08-11-2007 at 22:24. |
|
||||
|
||||
![]() Strak werk! Daar houden we van..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Als het goed is een setje sebering velgen gekocht .
Hoop ze morgen te kunnen ophalen. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag de sebering velgen opgehaald.
Zien er nog goed uit voor hun leeftijd. Evengoed even schuren en spuiten. ![]() ![]() Nu twijfel ik alleen nog tussen: origineel grijs matzwart lakzwart met rood randje ( dit lijkt mij het mooist) Zal er zo even een photoshop verzoek voor maken in het "Algemeen" . |
|
|||
|
|||
![]() zou voor gewoon grijs gaan
|
||||
|
||||
![]() Gewoon grijs doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wacht nog steeds de photoshop even af, weinig reactie tot nu toe wie dat kan ( in de aangemaakte topic).
|
|
||||
|
||||
![]() Vond het maar klote schuren, die sebring
![]() Grijs lijkt me toch het mooiste.
|
|||
|
|||
![]() Grijs gaat het ook worden.
Vandaag via de mail een carbon airbox gekocht. Als het goed is , ga ik hem deze week ophalen. Had nog niks qua luchtfilter in mijn hoofd zitten totdat ik dit op internet tegen kwam. Vandaag ook weer even bezig geweest met het motorruim, sleepoog gedeeltelijk verwijderd . Hierdoor ontstond een opening aan de achterkant van het sleepoog. Daar een mooie plaatje ingelast en even geflexd. Hier een foto bij het praatje. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks baas..
Vandaag airbox opgehaald , ziet er goed uit. Wil alleen de filter die erbij zit vervangen door 1 wat groter van k&n . Zoals het er nu uitziet past dat makkelijk. Vanaf de voorbumper wil ik een inlaatslang maken naar de airbox toe. Zodat hij bij het rijden al redelijke frisse lucht krijgt. Verder mooi afgewerkt spul moet ik zeggen. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weinig commentaar op de luchtfilter box, of vinden jullie het niks?
Vond hem wel erg mooi persoonlijk. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal zeer goed en netjes uit ron mijn complimenten ervoor ook de airbox is super
ben zelf bezig met een type 1 met dezelfde motor ik hou dit topic wel ff in de peiling |
|
|||
|
|||
![]() Thanks mibo, en jouw topic had ik ook al even in gereageerd over de motorcode.
|
|
|||
|
|||
![]() Die airbox ziet er wel netjes uit idd! Wanneer moet hij lopen? De opbouw gaat vrij snel zo te zien
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wanneer hij gaat lopen weet ik niet, mijn vrouw is uitgerekend voor 5-12 omte bevallen van de 2e.
Dus als dat geweest is zal het wel even duren voordat ik verder ga. |