![]() |
|
||||
|
||||
![]() Chris (Crosne) is zo aardig geweest om wat foto's online te klappen op de VW speed server, moeten er nog wel een paar bij... dat doe ik zo snel mogelijk
Sema foto's |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heb je jezelf er gewoon tussen gefotoshopt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cool dit zijn die 2 echt gemaakte Hot wheels auto's heb die reportage op discovery gezien...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is mijn pose waarbij ik denk......Damnnnnnn wat een lekker kippetje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben dit jaar ook naar de SEMA geweest, het was voor mij de 4de keer en het gaat nooit vervelen
![]() Hierbij een paar foto'tjes van mij: Blijft een cool wagentje, zo Scion ![]() De nieuwe Subaru WRX MET kont! ![]() De nieuwe charger aangepakt door WCC van 4 deurs naar 2 deurs! ![]() American Muscle Power ![]() Dikke Seibon EVO, met goud in het carbon ![]() Nieuwe Subaru zonder kont in uiteraard een matte kleur ![]() Custom work all the way! ![]() Ook mat rood in combi met carbon deed het goed ![]() Zelfs de auto's uit de prijzige klasse werden dik onder handen genomen ![]() Dan nog een model van Ford, namelijk de Focus die nooit europa heeft gehaald ![]() Om af te sluiten nog en dikke Amerikaan! ![]() Ik vergat nog de grootste celeb die ff recht me lens in keek na dat die collega dimitri een vriendelijk stootje in zijn buik verkocht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he Brian,
mooie foto's hoor. je 4de jaar al? dit was mijn eerste en kan u al niet wachten tot volgend jaar ![]() wanneer was 50 er trouwens? |
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul daar hoor!
Staat goed die matte kleurtjes op die japanse bakken.